08
یکشنبه 27 فروردین 1402
شماره 8749
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آشغال صادراتی

قصه شهر
رم، چنان زیر فشار زباله‌ها کمر خم کرده که مقامات در این شهر، به فکر صادرات زباله به هلند افتاده‌اند.زباله، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پایتخت ایتالیاست. 4میلیون شهروند این شهر، بیشتر از ظرفیت بازیافت، زباله تولید می‌کنند و حالا همه امیدوارند با این ابتکار، شهر نفس راحتی بکشد.
ویژه
و تلک‌ الایام نداولها بین‌‌الناس؛ روزها دارند دست به‌دست می‌چرخند.
چند سالی است که برگزاری تورهای گردشگری شهری، فعالیت دغدغه‌مندان تهران و انتشار کتاب‌های تاریخ و بروشورهای گردشگری توانسته تا حدودی قلب تاریخی شهر را به ساکنان آن معرفی کند.
اتفاق خوبی که در استان قم افتاده این است که به بهانه برگزاری کنگره شهدای قم، فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش این استان داوطلب شده‌اند تا هر یک به نیابت از یک شهید، یک فرزند یتیم را تحت پوشش قرار دهند.
بعد از دهه‌ها، چین عنوان پرجمعیت‌ترین کشور دنیا را از دست داد و حالا هند، بیشتر از هر کشور دیگری در دنیا جمعیت دارد.

خانه سیب‌زمینی در ماه

بعد از داستان‌های عجیب ژول‌ورن که یکی بعد از دیگری به واقعیت تبدیل شد، نوبت به داستان کدوی قله‌قله زن رسیده است!
آرنولد آسفالت‌کار

آرنولد آسفالت‌کار

اوضاع خراب آسفالت خیابان‌ها و چاله و چوله‌های آن، مسئله‌ای جهانی است .
دوچرخه‌سواری در آسمان
دوچرخه‌سواری در آسمان
دوچرخه‌سواران بی‌ام‌اکس، به مسیرهای سخت و پر پیچ و تاب و شیب‌های تند عادت دارند اما تجربه دوچرخه‌سواری در آسمان، چیزی نیست که نصیب هر کسی شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
اتفاق جالبی که‌ در ماه رمضان امسال، در استان اصفهان رخ داد، این است که یک برنامه تلویزیونی واسطه‌ای شد برای آزادی ۱۲۲زندانی.
حتما می‌دانید که تجهیزات پزشکی یکی از پرهزینه‌ترین محصولاتی است که واردات آنها بار مالی سنگینی را بر اقتصاد کشور تحمیل می‌کند.