24
یکشنبه 3 اسفند 1399
شماره 8165
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عدد خبر

سینمایی ایران در دوره جدید بازار فیلم اروپا که در جریان برگزاری هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین برپا می‌شود، حضور خواهند داشت.
ویژه
«شیوه تهیه پنیر لیقوان در فهرست آثار ملی کشور» ثبت شد. این خبر را مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد و گفت: این محصول از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری غذا در آذربایجان شرقی و کشور محسوب می‌شود که حاصل زحمات نسل‌های متمادی از مردم خوش ذوق روستای لیقوان است و طبق گفته‌ گذشتگان، تولید پنیر بیش از صدها سال قبل بین مردم این منطقه رایج بوده و به همین‌خاطر می‌توان پنیر لیقوان را یکی از بهترین پنیرهای ایران و جهان دانست که از شیر گوسفند نژاد قزل به‌دست آمده است.
عضو هیأت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: شواهد حاکی از این است که بازار شب عید حداقل ۴۰ درصد نسبت به سال‌های قبل کوچک‌تر شده است.
قاصدک هان چه خبر آوردی از کجا وز که خبر آوردی
انگار که سال‌ها پیش است و شب‌هنگام به شهری دورافتاده قدم گذاشته‌ای.
آدم‌ها را از منظر تعامل با جامعه‌، وظیفه‌شناسی و قانونمداری می‌توان به 3 دسته کلی تقسیم کرد.

عکس روز

تمرین زنان برای فتح هدف- فینال لیگ تیراندازی با کمان رشته کامپوند عکس: ایرنا/ احمد معینی‌جم
شنای پروانه در موج کرونا

شنای پروانه در موج کرونا

«شنای پروانه» با یک تراژدی بزرگ آغاز می‌شود؛ جایی که لو‌رفتن فیلمی از شنا‌کردن زنی به نام پروانه، قهرمان داستان را غافلگیر می‌کند و ماجراجویی ملتهبش برای یافتن مقصر آغاز می‌شود.
پایان زودهنگام یک جشنواره
پایان زودهنگام یک جشنواره
پنجمین جشنواره صنایع‌دستی  فجر که با هدف معرفی و حمایت از هنرمندان فعال در این عرصه راه‌اندازی شد، در حالی که قرار بود تا دهم اسفند ادامه داشته باشد‏، عصر روز گذشته با تغییر در برنامه‌ها و معرفی برگزیدگان، به کار خود پایان داد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
هرساله بیست‌ویکم فوریه که از سوی سازمان‌ملل به‌عنوان روز جهانی زبان مادری انتخاب شده، بهانه‌ای برای پرداختن به اهمیت ترویج‌، ‌حفظ و حراست از همه زبان‌هاست تا به جوانب گوناگون آن پرداخته شود.
برای آنکه مغزتان دعایتان کند و بتوانید روز بهتری را سپری کنید بهتر است ایده‌های کوچکی را گوشه جیب‌تان داشته باشید.
داوران بخش عروسک ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از بررسی 217اثر رسیده به دبیرخانه، 4 عروسک را شایسته دریافت جایزه برتر اعلام کردند.