20
یکشنبه 26 بهمن 1399
شماره 8159
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ما در حال تجربه اوضاع سخت و بحرانی همه‌گیری کرونا هستیم. وحشت، اضطراب، احساس درماندگی، تغییر سبک زندگی، قطع ارتباطات و بیماری و مرگ، تبعات منفی بسیاری در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی و.. داشته است.
نظام حکمروایی شهری در ایران از ناکارآمدی سختی رنج می‌برد. درحالی‌که براساس سرشماری سال1395، 74درصد جمعیت ایران شهرنشین هستند، ایران همچنان فاقد نظام حکمروایی شهری است.
محمد درویش، پژوهشگر حوزه محیط‌زیست، در توییتر نوشت: اینجا ایوان قدمگاه است؛ یکی از کهن‌زادبوم‌های کم‌نظیر دوران هخامنشی در قلمرو شهرستان ارسنجان که متأسفانه قربانی سندروم یادگارنویسی‬ شده است. امیدوارم به‌زودی از این سازه ارزشمند، سزاوارانه‌ حراست شده و به ایرانیان معرفی شود. در طراحی این بنا درایت معماران ایرانی آشکار است.
طرح روز
توکیو: وزیر تنهایی که وظیفه رسیدگی به مشکلات روانی ناشی از تنهایی شهروندان را دارد در چند کشور جهان منسوب شده بود. اما این‌بار ژاپنی‌ها هم چنین وزیری را برای سیستم دولتی خود تعریف کردند.
مسکو: افسر پلیسی در روسیه با مشاهده آتش‌سوزی یک واحد مسکونی به داخل ساختمان رفت و برای نجات زنی که راه بازگشت نداشت به‌همراه او از بلندی 13متری ساختمان به پایین پرید.

عکس روز

ساخت و ساز در سر پل ذهاب پس از زلزله 7ریشتری سال 96 هنوز تمام نشده است.
خوانندگی کودک و جریمه پدر

خوانندگی کودک و جریمه پدر

بایرن: دادگاهی در آلمان خواننده‌ای ایرلندی را که به کودک 4ساله‌اش اجازه داده بود روی سن آهنگی بخواند 3هزار یورو جریمه کرد. به گزارش یورونیوز، آنجلوکلی در دادگاه به جرم نقض قانون منع کار کودکان متهم شد.
میلیون‌ها ماسک تقلبی در بیمارستان‌ها
میلیون‌ها ماسک تقلبی در بیمارستان‌ها
واشنگتن: براساس گزارش‌های جدید، تحقیقات کارشناسان بر میزان کارایی تجهیزات حفاظتی نشان داده‌‌ است که بیمارستان‌ها و کادر پزشکی سراسر ایالات‌متحده، میلیون‌ها ماسک تقلبی دریافت کرده‌اند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
برای اولین‌بار در نظام بانکی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به دارندگان سپرده‌های کوتاه و بلندمدت نزد بانک مسکن سود قطعی پرداخت خواهد شد.
مجموعه شعر «سقوط از ارتفاع مسطح خواب» سروده طاهره قصدی ماه تی‌تی از سوی نشر خزه منتشر شد.
5G یا نسل پنجم ارتباطات همراه در کشور ما حالا بیشتر از هر زمان دیگری نامش شنیده می‌شود.