20
دو شنبه 6 بهمن 1399
شماره 8144
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
از همان روزگار نوجوانی دوست داشت برود و پشت میکروفن قرار بگیرد. تا اینکه یک روز دست بر قضا، در یک استودیوی رادیویی کاری گیر آورد.
گوگل اعلام کرد با ناشران فرانسوی قراردادی منعقد کرده است تا بتواند از داده‌های آنلاین منتشر شده توسط آنها استفاده کند.
طی چند روز گذشته پخش فیلمی از یکی از نمایندگان مجلس در توییتر و اینستاگرام واکنش‌های بسیار زیادی را از سوی کاربرانِ فضای مجازی در پی داشت.
طرح روز
شاندونگ: امدادگران چینی پس از ۱۴ روز تلاش سرانجام توانستند ۱۱ معدنچی را که در معدن طلای «هوشان» واقع در استان شاندونگ چین زیر زمین حبس شده‌اند، نجات دهند.
نپال: زباله‌های کوه اورست در راستای یک پروژه به آثار هنری تبدیل و به نمایش گذاشته می‌شوند. به گزارش اسپوتنیک، بطری‌های اکسیژن، چادرهای پاره‌شده، طناب و قوطی‌های فلزی ازجمله زباله‌هایی هستند که توسط کوهنوردان در «اورست» بلندترین قله جهان رها می‌شوند.

عکس روز

دور پایانی هفته نهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس
ثروتمندی که تقاضای کمک مردمی کرد

ثروتمندی که تقاضای کمک مردمی کرد

تگزاس: زنی که با هواپیمای خصوصی راهی شهر کپیتال هیل واقع در واشنگتن شده بود تا همراه معترضان جمهوریخواه راهی کنگره شود، اکنون برای پرداخت جریمه‌اش از مردم کمک خواسته است.
کتک زدن همسر در پی سوءتفاهم
کتک زدن همسر در پی سوءتفاهم
مکزیکوسیتی: زنی در مکزیک هنگامی که عکس دختر دیگری را کنار همسرش در گوشی تلفن همراهش یافت، دچار سوء تفاهم شد و او را با چاقو مصدوم کرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
یکی از مهم‌ترین تکنیک‌ها در داستان‌نویسی، نوشتن گفت‌وگوهای به جا و به سامان است. هر نویسنده کاربلدی، علاوه بر نگاه دقیق و نکته‌سنج باید گوشِ شنوا هم داشته باشد؛ شنوا برای اینکه راحت از پس نوشتن گفت‌وگوها برآید.
رمانِ «لکه» نوشته مانی پارسا، خاطره‎نگاری راوی از زندگی سیاوش شباویز است که به ‌مدت 2 سال از خدمتش در حراست هواپیماهای پروازِ خارجی گذشته است. او مأموری مخفی ا‎ست؛ سرهنگ نیروی انتظامی که تغییر محل خدمت داده است و....