06
دو شنبه 6 بهمن 1399
شماره 8144
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرزبان: یک قدم از بقیه مدعیان جلوتر هستیم

فوتبال ایران
علیرضا مرزبان زمانی در همین سپاهان مربی محرم نویدکیا بود اما امسال حاضر شده به‌عنوان دستیار به کادرفنی او اضافه شود.
ویژه
پرسپولیس در حالی آماده دیدار با آلومینیوم اراک شده که در طول این فصل به اندازه کافی امتیاز از دست داده است و اگر قصد تکرار قهرمانی‌هایش را دارد، از حالا به بعد باید بسیار بهتر عمل کند.
پرسپولیس  امروز در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که سرخپوشان در طول فصل جاری امتیازات زیادی را مفت و مسلم از دست داده‌اند و دیگر مجالی برای تکرار اشتباهات و مفت‌بازی ندارند.

سپاهان دنبال ترابی ترابی در فکر پرسپولیس

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به همشهری خبر داد که ترابی به این باشگاه نزدیک‌تر شده است
زمان زیادی از جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس نمی‌گذرد، اما این احتمال وجود دارد که او خیلی زود به جمع سرخ‌پوشان تهرانی اضافه شود و این اتفاقی است که هواداران پرسپولیس بی‌صبرانه انتظارش را می‌کشند.

تعارف قهرمانی نیم‌فصل

5 نکته در مورد شکست ناامیدکننده استقلال برابر سایپا
استقلال که با یک پیروزی خوب برابر تراکتور هوادارانش را بیش از پیش خوش‌بین و امیدوار کرده بود، در دیدار برابر سایپا تن به شکست غیرمنتظره یک بر صفر داد.
آلومینیوم سخت‌تر از فولاد
حریف امروز پرسپولیس در 9‌بازی اخیر تنها یک‌بار باخته بوده آن هم به استقلال
عصر امروز از هفته دوازدهم لیگ برتر 3مسابقه برگزار می‌شود و از ساعت15پرسپولیس در اراک مهمان آلومینیوم خواهد بود.
به‌نظر می‌رسد در فوتبال ایران باورهای عجیب و غریبی در مورد سن و سال بازیکنان وجود دارد و عمدتا از کلمه «جوان» در جایگاه‌های نادرست استفاده می‌شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
زلاتان با یک بازی بد در باخت 3 هیچ میلان به آتالانتا به رکورد 600بازی باشگاهی رسید. او در این بازی‌ها 393گل زده است که 12تای آن در 9بازی این فصل بوده.
فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال از آن دست سایت‌هایی است که هر چند وقت یک‌بار گزارشی می‌دهد که به محل اختلاف تبدیل می‌شود. به‌طور مثال رکورد گل‌های پله و بیتسان که اخیرا کریستیانو از هر دوی آنها به‌صورت رسمی عبور کرده، در این سایت چیز دیگری است.