24
سه شنبه 15 بهمن 1398
شماره 7873
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرندگان به میانکاله می‌روند و می‌میرند

نگاه
ویروس کرونا جهان را ترسانده. کرونا یعنی تاج... کاربران ایرانی به سوپ خفاش فحش می‌دهند.
ویژه
هجدهمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ شمس تبریزی، چهارشنبه شانزدهم بهمن، ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و تحلیل روانکاوانه تقابل‌ها در اندیشه شمس تبریزی اختصاص دارد که با سخنرانی فواد مولودی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
​​​​​​​اره لی‌ین بارو، نویسنده کتاب بزرگ‌ترین چالش تاریخ بشریت، استاد دانشگاه «گرونوبل - آلپ» فرانسه در رشته‌های اخترفیزیک ذره‌ای، سیاه‌چاله‌ها و گیتی‌شناسی است و در مرکز ملی پژوهش‌های علمی فرانسه نیز تحقیقات خود را دنبال می‌کند.
روی یونیت دراز کشیده‌اید و امیدوار هستید تا دندانپزشک بگوید کارش با مته تمام‌شده و دیگر صدای آن را نمی‌شنوید.
طرح روز
​​​​​​​واشنگتن: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیام توییتری خود برای تبریک پیروزی تیم کانزاس سیتی چیفز در بازی سوپر بول -بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین رقابت‌های ورزشی سال در آمریکا- مرتکب اشتباهی بزرگ شد.
​​​​​​​هوبئی: شیوع دومین ویروس خطرناک با نام  H5N1تأیید شد. به گزارش سایت بریتانیایی مترو، این ویروس که نوعی آنفلوآنزای مرغی است، 18هزار مرغ را در چین مبتلا کرده است.

عکس روز

عکس روز
بازگشت بینایی پس از تصادف رانندگی

بازگشت بینایی پس از تصادف رانندگی

​​​​​​​ورشو: یک مرد نابینا در لهستان پس از تصادف با یک موتور، دوباره بینایی خود را به‌دست آورد.
پیام هشدار پس از برگزیت
پیام هشدار پس از برگزیت
​​​​​​​لندن: همزمان با اجرای برگزیت و خروج قطعی بریتانیا از اتحادیه اروپا، انتشار یک پیام هشدار در ورودی‌های یک ساختمان برای اجبار ساکنان به صحبت با زبان انگلیسی، پلیس را مجبور به مداخله کرد.
سلامت
​​​​​​​پژوهشگران کانادایی پوشش کشنده‌ای برای ویروس‌ها طراحی کرده‌اند که از 2 نمک کلرید سدیم و کلرید پتاسیم ساخته می‌شود و می‌تواند ویروس‌هایی مانند ویروس کرونا را از میان ببرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
یکی از بهترین پتانسیل‌های گردشگری ایران اکوتوریسم و بومگردی بوده است.
​​​​​​​حیوانات گوناگون برای جلب‌نظر و به‌ویژه خودنمایی دربرابر جنس مخالف کارهای گوناگونی انجام می‌دهند.
اگر امید و آرزوی شما منحصر به‌خودتان یا کشورتان یا طبقه‌تان یا پیروان باورتان باشد، خواهید دید که به موازات لطف، مهر و محبت شما، عواطف خصمانه وجود دارد.