17
پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400
شماره 8213
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/اگر پارسال بود...

زمانی که فشار باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ مؤثر واقع شد و مسابقه این تیم با سپاهان 48ساعت به تعویق افتاد، انتظار داشتیم باشگاه اصفهانی به‌شدت نسبت به این موضوع اعتراض کند.
ویژه
یک هفته پیش، روی هاچیمورا کاری کرد که میلیون‌ها بسکتبالیست آسیایی و غیرآسیایی، ‌در رویای‌شان هم شاید توانایی انجامش را ندارند؛ مهاجم ژاپنی تیم واشنگتن ویزاردز، ‌در بازی این تیم با لس‌آنجلس لیکرز، روی دست آنتونی دیویس، یکی از بهترین بازیکنان دفاعی لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا، ‌دانک زد.
بی‌گمان سعید آقایی به‌عنوان یک مدافع چپ تخصصی گزینه اول هر مربی فوتبالی است و کمتر کسی با در اختیار داشتن او، ریسک استفاده از یک هافبک را در این پست به جان می‌خرد.
سنگربان استقلال دیروز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش خبر داد که به‌زودی از تراکتور به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می‌کند.
سیاوش یزدانی، مدافع میانی استقلال یکی از بازیکنان اصلی این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.
دیدارهای برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا که امشب بین رم- منچستریونایتد و آرسنال- ویارئال برگزار می‌شود، زیر سایه بمب خبری پریشب فوتبال اروپاست؛ بازگشت مورینیو به سری آ؛ این‌بار مربیگری در آاس‌رم.
عزت پورقاز مدافع سپاهان در کنار کارهای دفاعی در گلزنی هم برای تیمش موفق عمل کرده است. او در بازی برابر سایپا توانست یک گل 3امتیازی بزند و حالا سپاهان در صدر است.

شوک ۷۰۰ هزار دلاری به ورزش ایران

کمتر از 3 ماه مانده به المپیک، دیسک کمر احسان حدادی آسیب دید گفته می‌شود هزینه آمادگی او برای این بازی‌ها بیش از 700 هزار دلار بوده است
احسان حدادی المپیک توکیو را از دست می‌دهد؟ اگر حرف‌های حسین توکلی را ملاک قرار بدهیم، شانس او 50-50است اما صحبت‌های رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی وضعیت را خیلی نگران‌کننده‌ نشان نمی‌دهد.
حسینی: امسال ماجرای قهرمانی پیچیده است

حسینی: امسال ماجرای قهرمانی پیچیده است

سرمربی ذوب‌آهن که تیمش نخستین حریف استقلال بعد از لیگ قهرمانان است، امید زیادی به متوقف کردن آبی‌پوشان دارد
استقلال تهران بعد از اتمام مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، حالا خودش را آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر می‌کند. آبی‌پوشان باید روز یکشنبه برابر ذوب‌آهن قرار بگیرند، تیمی که بعد از آمدن مجتبی حسینی شرایط بهتری پیدا کرده و حالا این مربی امیدوار است که در این بازی مهم از استقلال امتیاز بگیرد.
فینال اولی‌ها
فینال اولی‌ها
گواردیولا بعد از 10‌سال و سیتی برای نخستین‌بار راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان شدند
گواردیولا سرانجام توانست آرزوی مالکان اماراتی منچسترسیتی را برآورده کند و این تیم را به فینال لیگ قهرمانان برساند.
حتی برای روسای جمهور و کابینه‌های‌شان هم نخستین ارزیابی، 100روز بعد از استقرار دولت صورت می‌گیرد. بنابراین می‌فهمیم و می‌دانیم که 66روز نمی‌تواند بازه زمانی کافی برای قضاوت منصفانه در مورد عملکرد شهاب عزیزی خادم و همکارانش باشد.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

آماربازی

لیگ برتر ایران که به‌خاطر حضور 4تیم در لیگ قهرمانان آسیا به‌شکل نصفه‌ونیمه دنبال می‌شد،  از روز شنبه از سر گرفته می‌شود.

امتیازات بیشتر، یعنی گروه سخت‌تر؟

فوتبال ایران
از روزی که کاروان پرسپولیس به ایران برگشته، حمید مطهری به دفعات تأکید کرده چون تیم دوم گروه پرسپولیس بیشتر از بقیه تیم‌های دوم امتیاز گرفته، پس گروه سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر از سایر تیم‌های ایرانی بوده است.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
ماسیمو موراتی، مالک سابق اینتر: از نظر من انتخاب او بی چون و چرا بود؛ برای مورینیو خوشحالم. به او گفتم برای شما بسیار خوشحالم.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8213