17
شنبه 4 اردیبهشت 1400
شماره 8203
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنگ سهمیه در سری‌آ

شانس ناپولی از بقیه بیشتر است
اینتر در مسابقه این هفته سری‌آ در زمین اسپتزیا یک-یک متوقف شد اما چه اهمیتی دارد؟
ویژه
در جدیدترین رده‌بندی فیفا و در اتفاقی نادر، تیم ملی فوتبال زنان ایران که 2سال است وجود خارجی ندارد، با رتبه۷۰ به جمع تیم‌های ملی بازگشت، اما عجیب‌تر از این اتفاق صحبت‌های شهره موسوی بود. خانم نایب‌رئیس فدراسیون علت بازگشت به رده‌بندی فیفا را 2بازی دوستانه‌ای دانست که قرار است در آینده برگزار شود.
دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیشب در حالی آغاز شد که تیم‌های ایرانی بخش زیادی از رکوردهای دور رفت را از آن خود کردند و حضور پررنگی در جمع برترین‌ها داشتند.
فلورنتینو پرز که کمتر اهل مصاحبه و اظهارنظر است، سر این ماجرای راه‌اندازی سوپرلیگ اروپا به اندازه همه عمرش حرف زد. این پروژه البته اصلا پایان خوشی برای او نداشت و نهایتا موفق نشد ایده‌اش را اجرایی کند.
لیگ برتر ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه با انجام 4بازی پیگیری شد. در غیاب 4نماینده آسیایی، مهم‌ترین بازی هفته را سپاهان در قائمشهر برگزار کرد و با برتری یک بر صفر مقابل نساجی به صدر جدول برگشت.
سومین مسابقه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با شکست 4 بر 3 این تیم برابر الدوحیل به پایان رسید؛ یک بازی حیرت‌انگیز که از دقیقه یک تا 90 هر سناریویی ممکن بود در آن اتفاق بیفتد.
از اول هم معلوم بود بزرگ‌ترین انتقال زمستانی لیگ بیستم یعنی بازگشت احسان حاج‌صفی به سپاهان، روی معادلات قهرمانی اثر خواهد گذاشت.

الدوحیل در زمین، الاهلی در کمین

اگر استقلال امشب پیروز نشود، هم از صدرنشینی باز می‌ماند هم رتبه دومش به خطر می‌افتد
نیمه‌شب امشب، یا در واقع 45دقیقه بامداد فردا تیم استقلال در یک بازی بسیار حساس در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدوحیل می‌رود تا 3روز بعد از آن مصاف پرگل و هیجان‌انگیز، بازی برگشت را مقابل این تیم قطری برگزار کند.
مسی فداکار

مسی فداکار

ستاره آرژانتینی بارسا از وسوسه هت‌تریک گذشت تا گریزمان گل بزند
بارسلونا و مسی تیم یا بازیکنی نیستند که به تیم‌های کوچک رحم کنند و معمولا در بازی با تیم‌های ضعیف‌تر گل‌های زیادی می‌زنند.
هدف پرسپولیس فرار از تونل وحشت
پشت پرده اصرار شدید سرخ‌ها در مورد داربی
باشگاه پرسپولیس به‌شدت به سازمان لیگ فشار می‌آورد که برنامه داربی برگشت را برای بعد از برگزاری مسابقه معوقه استقلال و صنعت نفت آبادان بچیند.
کیانوش رستمی بازی‌های المپیک توکیو را از دست می‌دهد؟ مطرح شدن این سؤال بعد از قهرمانی این وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی آسیا، شاید عجیب باشد اما موضوع این است که او با وجود این قهرمانی، با سهمیه فاصله دارد و احتمال اینکه بتواند در مسابقات گزینشی بعدی، امتیازاتش را بالا ببرد و به سهمیه برسد، زیاد نیست.

فریبا: مدافعان استقلال نباید عقب بازی کنند

شکست استقلال برابر الدوحیل قطر، انتقادها از خط دفاعی آبی‌پوشان را بیشتر کرده و به‌نظر می‌رسد فرهاد مجیدی برای از بین بردن این مشکل، چالش سختی داشته باشد.

هفته سخت مدعیان لالیگا

این هفته مدعیان قهرمانی لالیگا بازی‌های سختی را در پیش دارند. فردا بارسلونا به مصاف ویارئال می‌رود، تیمی که برای کسب سهمیه لیگ اروپا می‌جنگد و هم‌امتیاز با رئال بتیس، حریف امشب رئال مادرید است.

خائن لو رفت

انگار کودتای 12باشگاه بزرگ اروپایی و البته شکست خوردن پروژه سوپرلیگ به سود رومینیگه شده است.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
خلعتبری در بازی با نساجی از ظاهر جدیدش رونمایی کرد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8203