17
پنج شنبه 2 اردیبهشت 1400
شماره 8202
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیریک‌خم/ جدال دبیر و صالحی امیری

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پس از کسب 5 سهمیه المپیک توسط کشتی‌گیران آزاد و فرنگی گفت: «با بودجه فعلی فدراسیون کسی توقع مدال در المپیک نداشته باشد.»
ویژه
مسئله محمدحسین کنعانی‌زادگان فقط اصرارش به زدن پنالتی در بازی با گوا و سرانجام از دست دادن آن نیست.
لیگ قهرمانان آسیا فردا جمعه وارد دور برگشت از مرحله گروهی می‌شود و 3‌ نماینده ایران رقابت‌های خود را در این مرحله برگزار می‌کنند.
از همان زمان حضور وینفرد شفر در فوتبال ایران شایعاتی در مورد ابتلای او به آلزایمر به گوش می‌رسید.
پرسپولیس در سومین بازی مرحله گروهی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا به سومین پیروزی دست یافت تا با 9امتیاز یکه و تنها بر صدر جدول رده‌بندی تکیه بزند. سرخپوشان ابتدای بازی شوکه شدند و نخستین گل گوا در تاریخ لیگ قهرمانان را دریافت کردند، اما در ادامه بر بازی مسلط شدند و در همان نیمه اول با نتیجه 2بر یک پیش افتادند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان، یکی از چهره‌های ویژه بازی پرسپولیس و گوا بود؛ مدافعی که پنالتی دوم پرسپولیس در این بازی را به شکل عجیبی از دست داد تا حسابی سوژه صفحات مجازی شود.
سپاهان بدون شک در این فصل یک رقیب جدی برای پرسپولیس و استقلال در راه رسیدن به قهرمانی خواهد بود.

هم چرخ ورزش می‌چرخد هم چرخ کرونا!

گزارش تحقیقی همشهری نشان می‌دهد که با وجود موج جدید شیوع دوباره کرونا، نه‌تنها بیشتر فدراسیون‌‌های ورزشی مسابقات کم‌اهمیتشان را تعطیل نکرده‌اند که نیمی از باشگاه‌های بدنسازی در تهران هم همچنان فعال هستند
هر روز تعداد هشدارها بالاتر می‌رود، بخشنامه‌های جدیدی صادر می‌شود، در خبرها مسئولان رده بالا، مسئولان رده پایین‌تر را خطاب قرار می‌دهند و از آنها می‌خواهند تا به پروتکل‌ها پایبند باشند.
پایان سوپر لیگ

پایان سوپر لیگ

تولد:18 آوریل2021-/ مرگ: 20 آوریل- 2021
با فشار همه‌جانبه یوفا و فیفا و سیاستمدارانی چون بوریس جانسون، پروژه سوپرلیگ به حالت تعلیق در‌آمد.
من قهرمان خانه خودم هستم
من قهرمان خانه خودم هستم
علی غیبی، دونده کوهستان که به‌تازگی در مسابقات تور آلانیا سوم شده، می‌گوید اگر فدراسیون حمایتش نکند مهاجرت می‌کند
می‌شود کلی جمله با اگر برایش نوشت؛ مثلا اگر پدرش را در 4 سالگی از دست نمی‌داد، اگر در هشت نه سالگی «علی» کاراکتر فیلم بچه‌های آسمان را نمی‌دید و باهاش همذات‌پنداری نمی‌کرد، اگر آرزوی دویدن نداشت و اگر رویایش را به دوستش نمی‌گفت، الان علی داستان ما کجا بود؟ یکی از صدها آدم معتادی که در کوچه‌های شهر هر روز امیدشان به زندگی کم‌رنگ‌تر می‌شود؟ یا اگر در این چند سال همه مسئولانی که با افتخار و لبخند از موفقیت‌های او می‌گویند، کنارش بودند و ازش حمایت می‌کردند، به کجا می‌رسید؟

اسم رمز؛ پنجره‌های بسته

شاید این یک قیاس مع‌الفارق باشد، اما به‌نظر می‌رسد «پنجره‌های بسته» در آسیا برای تیم‌های ایرانی شانس می‌آورد.

آماربازی

درحالی‌که همه نگاه‌ها به لیگ قهرمانان آسیا و نتایج خوب نماینده‌های ایران در این رقابت‌ها است، لیگ برتر ایران هم امشب و فردا با 4بازی پیگیری می‌شود که در غیاب 4تیم آسیایی، مهم‌ترین بازی را نساجی و سپاهان در قائمشهر برگزار می‌کنند.

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8202