03
سه شنبه 12 دی 1402
شماره 8989
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبرسازان

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه‌قضاییه سازمان بازرسی را مکلف به انجام 3 اقدام درباره بانک‌ها کرد.
ویژه
رئیس شورای‌ائتلاف نیروهای‌ انقلاب از شورای‌نگهبان خواست اگر به این نتیجه رسیدند کاندیدایی صلاحیت مالی، اخلاقی و امنیتی لازم را ندارد، صلاحیت او را تأیید نکنند.
نشست خبری ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه دیروز دوشنبه با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
وزیر امور خارجه ایران که دیروز میزبان محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در تهران بود، از مواضع قوی و مقتدرانه انصارالله یمن در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.
تامین زیرساخت‌ها و تجهیزات موردنیاز سبب شده این روزها نیروی‌زمینی ارتش درحوزه تحرک و چابکی در شرایط ایده‌آلی‌ قرار داشته‌باشد.

کارنامه دیپلماسی در 2023

تهران در سال‌گذشته میلادی گام‌های قابل‌توجهی به‌منظور نقش‌آفرینی متوازن در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی برداشت
گزارش
عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» از نخستین روز سال میلادی جدید 11دی‌ماه1402 همراه با 4کشور دیگر عربستان، امارات، اتیوپی و مصر آغاز شد تا دریچه‌های نوینی پیش‌روی نقش‌آفرینی منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری ‌اسلامی ایران گشوده شود.

دولت کاندیدا یا فهرست انتخاباتی ندارد

رئیس‌جمهور در جلسه مشترک روز دوشنبه هیأت‌دولت با استانداران، یکی از مهم‌ترین کارهای پیش‌روی دولت و مدیران استانی را زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی مشارکتی، رقابتی، ایمن و سالم دانست و گفت: دولت در انتخابات پیش‌رو کاندیدا یا فهرست انتخاباتی ندارد و از هیچ کاندیدا و فهرستی نیز حمایت نمی‌کند.
دستاورد بزرگ همگرایی قوا
همگرایی دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه کشور در حمایت از تولید، دستاوردهای بزرگی به‌همراه داشته‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
X
X