02
پنج شنبه 28 بهمن 1400
شماره 8441
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عقلانیت مذاکراتی ایران در وین و توجه به چند نکته

یادداشت
یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که هم‌اکنون در فضای عمومی، سیاسی و رسانه‌ای کشور مطرح می‌شود، سرنوشت مذاکرات هسته‌ای در وین است.
ویژه
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه سالروز قیام ۲۹بهمن مردم تبریز در سال۱۳۵۶، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان‌شرقی سخن خواهند گفت.
دولت
روابط دولت با مردم یک نیمسال پس از آغاز به‌کار دوره اجرایی سیزدهم، دیگر تنها یک سویه نیست و سیگنال‌های دریافت پیام‌های مردم را نیز مخابره می‌کند.

پیشنهاد جدید ایران در وین

دیپلماسی
مذاکرات برای لغو مؤثر تحریم‌ها علیه ایران درحالی به‌صورت فشرده در وین جریان دارد که از یک‌سو با وجود پیشنهادهای سازنده ایران، طرف‌های غربی به ارائه «نمایش ابتکار عمل» ادامه می‌دهند که سبب کند شدن روند گفت‌وگوها شده و ازسوی دیگر مخالفان گفت‌وگوهای هسته‌ای و به‌ویژه رژیم صهیونیستی دور تازه‌ای از فعالیت‌های مخرب خود در این زمینه را آغاز کرده‌اند.

ایران و روسیه درخصوص حفظ نظام سوریه هم نظر هستند

سفیر ایران در سوریه با بیان اینکه روابط ایران و سوریه، راهبردی است و در سطوح مختلف در حال گسترش است به شبکه العالم گفت: ایران و روسیه در حفظ نظام سوریه هم‌نظر هستند.
دستور ویژه رئیس قوه قضاییه بر لزوم تقلیل هزینه‌ها
رئیس قوه قضاییه طی دستوری خطاب به «مرکز رسانه قوه قضاییه»، «اداره‌ کل تشریفات» و «یگان حفاظت قوه قضاییه»، بر لزوم تقلیل و به حداقل رساندن هزینه‌ها و تشریفات در برنامه‌های مربوط به رئیس این قوه تأکید کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
معاون اجرایی رئیس‌جمهور