26
دو شنبه 20 فروردین 1397
شماره 7355
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایران آن چیزی که رسانه‌ها می‌گویند، نیست

نشریه فرانسوی آگورا ووکس با اشاره به ادعاهای اخیر محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی علیه ایران نوشت: ایران آن چیزی که رسانه‌های غربی می‌گویند نیست.
ویژه
صندوق‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه نهادهای دولتی و عمومی اوضاع خوبی ندارند.
صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس در انتقاد از دولت گفت که چرا دولت هیچ‌یک از مسئولان استان اردبیل را به سفر آذربایجان نبرده است؟
علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی که سخنان او درباره فیلترینگ تلگرام اخیرا حاشیه‌ساز شده بود روز گذشته در جلسه کمیسیون متبوعش گزارشی از امنیت پیام‌رسان‌های داخلی ارائه داد.
جمعی از استادان و پژوهشگران ارشد اندیشکده والدای روسیه که در ایران حضور دارند، بعدازظهر روز گذشته با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دیدار کردند.
جمهوری اسلامی ایران براساس سیاست‌های اصولی خود و آموزه‌های دینی و اخلاقی و به‌عنوان یکی از قربانیان سلاح های‌شیمیایی، به‌کار‌گیری اینگونه سلاح‌ها توسط هر طرف و در هر جای جهان را به‌شدت محکوم می‌کند.
کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پایکوبی تبدیل شود به همین دلیل این مسئله و نظارت بر اماکنی مانند قهوه‌خانه‌ها نیازمند توجه بیشتری است.

مذاکره با شیوخ راست و چپ برای گفت‌وگوی ملی

کمیته ویژه گفت‌وگوی ملی فراکسیون امید با چهره‌های مورد وفاق اصلاح‌طلب و اصولگرا وارد گفت‌وگو شده است
احزاب
یک عضو کمیته پیگیری گفت‌وگوی ملی فراکسیون امید از آغاز مذاکره با شیوخ و چهره‌های مورد وفاق دو جناح برای به جریان انداختن گفت‌وگوی ملی در کشور خبر داده است.
آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده

آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، آخرین وضعیت پیگیری سعید براتی، مرزبان ربوده شده در مرز میرجاوه را تشریح کرد.
آیت‌الله جنتی: مردم از دولت طلبکاری کنند
آیت‌الله جنتی: مردم از دولت طلبکاری کنند
دولت از اجناس خارجی که مشابه داخلی دارد استفاده نکند و جلوی ورود آن به کشور را هم بگیرد تا تولید داخل رونق بگیرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
رئیس قوه قضاییه ضمن تکذیب اظهارات رئیس‌جمهور پیشین درباره اموال و دارایی‌هایش عنوان کرد که بنای پاسخگویی به اظهارات احمدی‌نژاد را ندارم.
تحلیل آینده برنامه جامع اقدام مشترک میان ایران و 1+5 نیازمند توجه به تفسیر دو طرف ایران و آمریکا از الزامات حقوقی برجام است.
آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده‌هریسی در مورد ایده گفت‌وگوی ملی برای عبور از مشکلات بیان داشت: مهم‌ترین چیزی که کشور ما نیاز دارد، اعتماد مردم و مسئولان به همدیگر است.