3
دو شنبه 20 فروردین 1397
شماره 7355
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قدردانی شورای شهر از شهردار

یادداشت
درست از همان نخستین روزهایی که آقای نجفی به‌عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران مطرح شد، من و بسیاری از کارشناسان شهری، امید زیادی به موفقیت او در جایگاه شهرداری نداشتیم.
ویژه
برنامه چهار ساله شهرداری برای کاهش آلودگی هوای تهران راه‌حلی آزموده و تجربه شده در شهرهای بزرگ جهان است.
علی اعطا سخنگو ی شورای شهر تهران پس از جلسه روز گذشته شورای شهر در برنامه «با ما اینجا» شبکه تهران حاضر شد و درباره رأی اعضای شورا به مخالفت با استعفای شهردار تهران توضیح داد.
اغراق نیست اگر بگوییم شهر تهران دست‌کم در مدت زمانی حدود یک سال به واسطه تب و تاب انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و تبعات آن در وضعی غیرعادی و با تحرکی اندک در مدیریت شهری اداره شد.

«نه» به استعفا

شورا
صبح دیروز جلسه رسمی شورای شهر تهران در شلوغ‌ترین روز ساختمان بهشت با طرح موضوع بررسی استعفای شهردار با اکثریت آرای اعضا برگزار شد و محمدعلی نجفی شهردار ماند.

از شوخی تا اذیت نکنید محسن هاشمی

حواشی بررسی استعفای شهردار در جلسه علنی شورای شهر تهران
جلسه دیروز شورای شهر تهران حواشی جالبی هم داشت؛ از خبرنگاران و افراد زیادی، برای آگاهی از جزئیات و داشتن خبرهای دست اول در صحن حاضر شده بودند گرفته تا صحبت‌هایی که گهگاه بین اعضای شورا رد و بدل می‌شد.
استقبال 2میلیون نفر از برنامه‌های نوروزی
در نوروز 97حدود 2میلیون شهروند و مسافر نوروزی تهران از برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری نوروزگاه‌های پایتخت بهره‌مند شدند.
PDF شهر
کوتاه شهر
رئیس شورای شهر تهران در مورد شایعات منتشر شده مبنی بر دیدارش با رهبر معظم انقلاب توضیحاتی را ارائه کرد.
حزب کارگزاران سازندگی با انتشار توییتی به جلسه روز یکشنبه بررسی استعفا محمدعلی نجفی، شهردار تهران و عضو این حزب واکنش نشان داد.