• دو شنبه 20 فروردین 1397
  • الإثْنَيْن 23 رجب 1439
  • 2018 Apr 09

تأکید رهبر معظم‌انقلاب بر‌کادرسازی در نیروهای مسلح

ماه‌های رجب، شعبان و رمضان، به‌دلیل ایام متبرک خود برای بندگان صالح خدا عید هستند و باید از این ماه‌های پر برکت بیشترین بهره معنوی را برد.

«نه» به استعفا

صبح دیروز جلسه رسمی شورای شهر تهران در شلوغ‌ترین روز ساختمان بهشت با طرح موضوع بررسی استعفای شهردار با اکثریت آرای اعضا برگزار شد و محمدعلی نجفی شهردار ماند.

سونامی انتظارات در بازار ارز

در بازار ارز همواره انتظارات نقشی مهم ایفا کرده است.

صداقت و شجاعت یک شهردار

اغراق نیست اگر بگوییم شهر تهران دست‌کم در مدت زمانی حدود یک سال به واسطه تب و تاب انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و تبعات آن در وضعی غیرعادی و با تحرکی اندک در مدیریت شهری اداره شد.

ترامپ در بند برجام

تحلیل آینده برنامه جامع اقدام مشترک میان ایران و 1+5 نیازمند توجه به تفسیر دو طرف ایران و آمریکا از الزامات حقوقی برجام است.

روزهای التهاب و انتظار دلار

افزایش 400تومانی قیمت فروش نقدی هر دلار آمریکا دست‌کم تا ساعت 17دیروز همه را در شوک فرو برده و کارشناسان، رشد تا 10درصدی قیمت دلار آمریکا در یک روز را غیرمنطقی و غیرقابل دوام ارزیابی کردند

آب وارداتی، دریاچه ارومیه را زنده می‌کند؟

انتقال آب برای احیای دریاچه ارومیه از هر منبعی که باشد نیازمند بررسی‌های جامع فیزیکی و شیمیایی است و درصورتی می‌تواند به احیای این دریاچه کمک کند که آب مورد نظر در مبدا با آب دریاچه همخوانی داشته باشد.

سفر بی‌بازگشت 6کودک از گرمسار به تهران

کودک خردسال با انگیزه‌ای نامعلوم تصمیم گرفتند از گرمسار راهی تهران شوند اما پس از رسیدن به مقصد ناپدید شدند و تحقیقات پلیس برای یافتن آنها آغاز شده است.