• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 7 مهر 1397
کد مطلب : 32178
+
-

خونه به خونه؛ در به در پیروزی

بازی برابر شهرداری تبریز نبرد سختی برای تیم بابل است

ورزش
خونه به خونه؛ در به در پیروزی

شهرام سوادکوهی|  ساری-خبرنگار:

تیم فوتبال خونه به خونه بابل هیچ نشانی از تیم قدرتمند و مدعی دو سال اخیر ندارد. این تیم پس از حاشیه‌های طولانی و عجیب و چند ماه اخیر و نرسیدن به لیگ برتر، حالا در لیگ دسته یک فوتبال کشور در قامت یک تیم ضعیف و ورشکسته شهرستانی ظاهر شده است که در انتهای جدول جاخوش کرده و انگار قرار نیست به روزهای خوب و درخشان خودش بازگردد. 


خونه به خونه؛ مهمان تبریز

خونه به خونه که هفته گذشته در پنجمین دیدار این فصل لیگ آزادگان میزبان تیم تازه لیگ یکی شده پرسپولیس پاکدشت بود، در پایان 90 دقیقه تلاش و رقابت، بازی خانگی خود را 1-0 واگذار کرد و با همان یک امتیاز باید فردا در هفته ششم رقابت‌ها مهمان شهرداری تبریز شود. 


جامانده از لیگ برتر

کسب یک امتیاز از 15 امتیاز ممکن برای تیمی که سال گذشته به خاطر تفاضل گل نتوانست به لیگ برتر برسد آماری شگفت‌آور و نگران‌کننده است. خونه به خونه در هفته نخست رقابت‌ها 3-0 از ملوان بندر انزلی شکست خورد، هفته دوم را با شکست 1-0 از سیاه‌جامگان پشت سر گذاشت، هفته سوم در دیدار خانگی با تساوی 0-0 توانست یک امتیاز از فجر شهید سپاسی شیراز بگیرد و در هفته چهارم باز هم تن به شکست داد و 3-2 در سیرجان به گل گهر این شهر بازی را واگذار کرد. این شکست‌ها در هفته پنجم هم ادامه یافت تا مشخص شود که خونه به خونه تیم بحران‌زده این روزهای لیگ آزادگان است و همچنان روی نوار حاشیه‌ها باقی مانده است.  این تیم که در جام حذفی قبلی نیز شگفتی‌ساز بود، تا فینال هم پیش رفت و فقط با یک گل از استقلال تهران شکست خورد، 23 شهریور نیز در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، در کنگان مقابل تیم گمنام و کم‌تجربه سیراف کنگان تن به شکست 1-0 داد تا مشخص شود که تیم مدعی صعود فصل گذشته لیگ آزادگان، فاصله بسیار زیادی با روزهای درخشش خود چه در لیگ آزادگان و چه در جام حذفی دارد. 


9 گل خورده و 2 گل زده

خونه به خونه در 6 بازی اخیر 9 گل دریافت کرد و فقط در یک دیدار توانست 2 گل به ثمر برساند که البته آن 2 گل را به تیم صدرنشین این روزهای لیگ آزادگان و در زمین حریف به ثمر رساند. دروازه خونه به خونه فقط در یک دیدار و آن هم در هفته سوم مقابل فجر شهید سپاسی بسته ماند و در 5 بازی دیگر توسط حریفان باز شد. 
نماینده مازندران در لیگ آزادگان در حال حاضر با همان یک امتیاز هفته سوم، به لطف کسر 3 امتیاز از تیم سیاه‌جامگان در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. نود ارومیه و ملوان بندر انزلی دو تیم 2 امتیازی جدول هستند که در صورت ادامه کسب نتایج خونه به خونه، فاصله‌شان از این تیم بیشتر خواهد شد. ضمن این‌که باید در نظر داشت ملوان بندر انزلی با احتساب 6 امتیاز کسر شده از این تیم توسط کمیته انضباطی در حال حاضر 2امتیازی است. این یعنی که خونه به خونه فقط یک تیم 2امتیازی بالاتر از خود دارد و کمترین فاصله خونه به خونه با سایر تیم‌های بالای جدول 3امتیاز است. این اعداد و ارقام هشداری برای نایب قهرمان جام حذفی 97-96 ایران است؛ هشداری که رسما اعلام می‌کند خونه به خونه در حال طی کردن مسیر سقوط است. این تیم باید فردا در تبریز به مصاف شهرداری این شهر برود که از 5 بازی 4 امتیاز کسب کرده و به خاطر شرایط میزبانی، امید بیشتری به کسب نتیجه دارد.


بی‌خانه بودن خونه به خونه 

خونه به خونه که در این فصل به خاطر بازسازی ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل، دیدارهای خانگی‌ را در ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار می‌کند، به نوعی امتیاز کامل میزبانی را هم ندارد و همین موضوع شاید بر کسب نتیجه از دیدارهای خانگی تاثیرگذار باشد. یکی از نکات قابل توجه در تیم خونه به خونه سکوتی است که در هفته‌های اخیر مشاهده می‌شود. مالک این باشگاه در هفته‌های اخیر اظهارنظر خاصی در مورد نتایج کسب شده خونه به خونه نکرده است. نماینده فوتبال مازندران در لیگ آزادگان از 6 بازی اخیرش در لیگ آزادگان و جام حذفی، 5 شکست و یک تساوی به دست آورد. آمار 5 دیدار خونه به خونه در لیگ آزادگان و یک دیدار جام حذفی نشان می‌دهد که خونه به خونه دفاع از هم گسیخته و ضعیف و خط حمله‌ای گل نزن دارد. یعنی معیارهای کامل یک تیم بحران‌زده و ضعیف!

این خبر را به اشتراک بگذارید