• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 13 شهریور 1399
کد مطلب : 109093
+
-

فراخوان سی و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد

امسال جشنواره در خانه‌ى شماست

امسال جشنواره در خانه‌ى شماست

 خسرو موسوی:
شاید شما هم از آن دسته نوجوان‌هایی باشید که همیشه اعتراض داشتند چرا به‌طور معمول جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار می‌شود و شما در شهرهای دیگر نمی‌توانید فیلم‌های جشنواره را ببینید. اما امسال اوضاع جشنواره متفاوت است و شما می‌توانید فیلم‌های جشنواره را به‌صورت آنلاین و در خانه‌ تماشا کنید!
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، براساس توافق‌نامه‌ی سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، و به‌دلیل شیوع جهانی بیماری کووید۱۹، جشنواره‌ی امسال از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۳۹۹ به صورت مجازی و با نمایش آنلاین برگزار می‌شود.
هم‌چون سال‌های گذشته، این دوره‌ی جشنواره هم در دو بخش رقابتی «مسابقه‌ی سینمای ایران» و «مسابقه‌ی سینمای بین‌الملل» برگزار می‌شود. در پایان نیز آثار برگزیده در بخش‌های گوناگون علاوه بر پروانه‌ها‌ی زرین، جایزه‌ی ویژه‌ی دبیر، جایزه‌ی شهید بهنام محمدی، جایزه‌ی زاون قوکاسیان،  جایزه‌ی سیفژ، جایزه‌ی یونیسف، جایزه‌ی وب‌سری و بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان را دریافت خواهند کرد.
به این ترتیب شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت جشنواره علاوه بر تماشای فیلم‌های جشنواره به‌صورت آنلاین، در نظرسنجی‌ها، کارگاه‌ها و برنامه‌های جنبی آنلاین جشنواره هم شرکت کنید. برای ثبت‌نام اولیه، کافی است به سایت
 portal.icff.ir مراجعه کنید و با ثبت مشخصات خود، ثبت‌نام اولیه را انجام دهید. برای اطلاعات بیش‌تر هم می‌توانید با دبیرخانه‌ی جشنواره در تهران با شماره‌های ۲۲۷۳۵۰۹۰ و ۲۲۷۳۴۸۰۱ یا دبیرخانه‌ی اصفهان با شماره‌ی 03132225525 تماس بگیرید.

این خبر را به اشتراک بگذارید