• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17

پست‌فروشی در شهرداری کذب است

پاسخ سخنگوی شهرداری به ادعای پرداخت رشوه برای دریافت پست
شایعه‌سازی‌‌ها علیه شهرداری تهران تمامی ندارند و منتقدان و مخالفان مدیریت شهری ششم هر روز به یک ابزار متوسل می‌شوند تا شاید بتوانند در اقدامات شهرداری تهران اختلال ایجاد و چرخ خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان را متوقف کنند.

ما را نسیم پرچم تو زنده می‌کند

تاسوعا و عاشورای حسینی ایام بصیرت و معرفت است؛ روزهایی که سوگواری خالصانه برای اباعبدالله‌الحسین ع و یارانشان می‌تواند کلیدی باشد برای بازشدن چشمان دل و رسیدن به بصیرت و معرفتی که ما را عاقبت به خیر می‌کند.

روز تلخ شورای شهر و چند جمله دلسوزانه

عرف نیست رسانه مدیریت شهری در نقد عملکرد مدیران شهر بنویسد، اما در برخی موارد پای حق بزرگ‌تری در میان است که سکوت در قبال آن اگرچه عرف است، خلاف شرع مسلم است.

شورا ذاتا باید شهرداری را حمایت کند

به‌دلیل اینکه شهردار توسط شورای شهر تعیین می‌شود، همیشه ارتباط جدی میان شهرداری و شورای شهر وجود دارد. شهرداری مولود شورا‌ست و طبیعی است که شورای شهر کمال حساسیت را نسبت به شهرداری دارد.

عصر عاشورا تقدیم به ایران

تابلوی نقاشی «عصر عاشورا» اثر استاد محمود فرشچیان در آستانه عاشورای حسینی در نشست شورای ثبت ملی آثار تاریخی در شهر مشهد به ثبت ملی رسید.

شهر در سوگ حسین ع

دهه اول محرم به پایان رسید. شهرداری تهران چند روز قبل از فرا‌رسیدن ایام محرم، با فضاسازی شهری اقدام به آماده‌سازی پایتخت کرده بود. کارها به اینها ختم نشد و خدمت‌رسانی شهرداری در حوزه پسماند، آتش‌نشانی و... در دهه اول محرم ادامه داشت.

دیدارهای محرمی رئیس‌جمهور منتخب

حضور مسعود پزشکیان در هیأت‌ها‌ و مراسم‌های عزاداری بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته و سینه‌زنی او در حسینیه موسی بن جعفر و یا نوحه‌خوانی‌اش در حسینیه اعظم مکتب‌العباس ع تهران مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

خزانه واحد؛ تحقق شفافیت، قانونمداری و عدالت