05
چهار شنبه 27 تیر 1403
شماره 9153
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستگیری قاتل 42زن هنگام تماشای فینال یورو

آن سوی مرز
مرد کنیایی که بعد از کشتن 42زن، اجساد آنها را تکه‌تکه کرده و در معدن متروکه‌ای دفن کرده بود، زمانی دستگیر شد که در حال تماشای فینال مسابقات یورو بود.
ویژه
خانواده‌های زن و مردی جوان که در جریان 2حادثه جداگانه دچار مرگ مغزی شده بودند اعضای بدن آنها را به دست‌کم 18بیمار نیازمند اهدا کردند و به آنان زندگی دوباره‌ای بخشیدند.
پلیس استان فارس اعلام کرد كه دوشنبه‌شب در حرم شاهچراغ هیچ انفجاری اتفاق نیفتاده و صدای شنیده‌شده در اطراف حرم مربوط به تیراندازی برای دستگیری یک سارق بوده است.
با گذشت چند روز از قتل مرد میانسالی در یکی از پارک‌های تهران به ضرب گلوله، همسرش عامل این جنایت را به پلیس معرفی کرد.
مأموران پلیس هنگام بازرسی بسته‌های مسافران در فرودگاه امام خمینی 20کیلو تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بسته‌بندی غذای حیوانات جاسازی شده بود را کشف کردند.
تلاش پسری که از مرگ گریخت، برای نجات جان یک محکوم به مرگ

قاتل بخشیده‌شده، فرشته نجات قاتلی دیگر شد

گزارش
حسین، از زمانی که ناخواسته دوستش را به قتل رساند زندگی‌اش دگرگون شد. او به جرم قتل به زندان افتاد و وقتی خانواده مقتول درخواست قصاص کردند هیچ اعتراضی نکرد، اما همه‌‌چیز دست به‌دست هم داد تا خانواده مقتول ناگهان تصمیم بگیرند از خون عزیزشان بگذرند و به حسین فرصت زندگی دوباره دهند.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
مردی که به‌دنبال اختلافات خانوادگی همسرش را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، خبر نداشت دوربین مداربسته لحظه جنایت را ثبت کرده است.
شرور مسلح منطقه نارمک تهران که اقدام به شرارت و قدرت‌نمایی می‌کرد، دستگیر شد.