• یکشنبه 20 خرداد 1403
  • الأحَد 2 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 09

نیم هکتار بوستان تقدیم به مردم

210 پروژه شهری در صدو بیست و پنجمین پویش امید و افتخار در منطقه 10 افتتاح شد
افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌های پویش‌های امید و افتخار در ایستگاه صدوبیست‌وپنجم خود به منطقه10 تهران رسید که به واسطه تقدیم بیش از هزار شهید به کشور، به منطقه 1000شهید معروف است.

تا ابد بر حرمله‌ها لعنت

تازه‌ترین جنایت هولناک اشغالگران در اردوگاه النصیرات غزه با واکنش‌ها و محکومیت‌هاي گسترده جهانی روبه‌رو شده است.

سیگنال جنایت در النصیرات برای کاخ سفید

هفته قبل جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرده بود که با توجه به وضعیت وخیم حال حاضر اسرائیل در منطقه و ناظر به شکست‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی در نبردها متحمل شده است، طرحی سه‌ماده‌ای در جهت آتش‌بس غزه ارائه شد که درظاهر و روی کاغذ طرح مناسبی است، اما آنچه اهمیت دارد ضمانت اجرای آن است.

خشم صیاد شیرازی را فقط یک‌‌بار دیدم

عفت شجاع، همسر شهیدسپهبد علی صیادشیرازی، روز گذشته پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت؛ زنی که 28سال در کنار بزرگ‌ترین فرمانده نظامی ایران زندگی کرد.

سرقت زعفرانی

ایران جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان زعفران در جهان شناخته می‌شود و زعفران ایرانی به‌دلیل کیفیت بالا و عطر و طعم منحصربه‌فردش معروف است اما چند روز پیش عنوان شد که یک مؤسسه بین‌المللی مزه در بلژیک جایزه طعم برتر سال2024 را با 3ستاره طلایی به زعفران هرات اهدا کرد.

سریع‌ترین‌بافنده گلیم با 100 سال سن

20خرداد روز جهانی صنایع‌دستی و روز ملی فرش است. یکی از همین صنایع‌دستی گلیم‌ است که آموزش بافت آن در استان‌های مختلف کشور همچنان رایج است و مشتری‌های پروپاقرصی هم دارد.