• پنج شنبه 10 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 22 ذی القعده 1445
  • 2024 May 30

چه‌کسانی نامزد می‌شوند؟

درهای وزارت‌کشور از 10 تا 14 خردادماه به روی داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری باز است
از امروز پنجشنبه همه چشم‌ها به میدان فاطمی تهران دوخته خواهد شد؛ یکی از سیاسی‌ترین نقاط شهر تهران که هر 4سال یک‌بار، به کانون خبرهای داغ سیاسی کشور تبدیل می‌شود و حضور کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری برای 5روز سرخط اصلی اخبار رسانه‌ها را تشکیل می‌دهد.
ساخت 200هزارخانه توسط دولت و شهرداری‌تهران آغاز شد

مأموریت مشترک: ارزان سازی مسکن

تعامل مدیریت شهری ششم و دولت سیزدهم زمینه‌ساز باز شدن گره مشکلات کلانشهر تهران شد که نمونه بارز آن بهبود و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی است.

راز و رمز ابتلائات و مصیبت‌ها در حادثه اخیر

در روایت داریم که 2‌فرشته به یکدیگر رسیدند؛ یکی از آنها از دیگری سؤال کرد که کجا می‌خواهی بروی؟ در جوابش گفت خدا من را فرستاده است تا چند ‌ماهی را در یک رودخانه نگهداری کنم.

تأثیر 5مؤلفه در مسکن‌سازی‌ برای پایتخت

نیاز تهران به ساخت مسکن چنان ضروری است که باید به یک جریان پایدار تبدیل شود. آمارها نشان می‌دهد شهرنشینی از 31درصد در سال1335 به حدود 85درصد در سال1403 رسیده است.

روغن خرس به قیمت نجومی

خرس‌ها داغ بر دلش نشانده بودند. بارها و بارها شبانه به سراغ کندوهایش رفته بودند برای عسل. با فروش عسل، روزگار می‌گذراند و سرمایه‌‌اش همین کندوها بود.

16هزار بلندمرتبه زیرذره‌بین

درکنار مواردی چون توسعه و نوسازی حمل‌ونقل عمومی و خارج‌کردن تهران از رکود ساخت‌وساز مسکن، تبدیل تهران به شهری ایمن‌تر در مقابل بلایای طبیعی ازجمله زلزله و سیلاب و... ازجمله اهداف و برنامه‌های کلان شهرداری تهران در این دوره از مدیریت شهری است.

7 قاب از جنایات صهیونیست ها

برخلاف تصوری که از جهان در قرن بیست و یکم با ادعای پیشرفت‌های حقوق بشری و اخلاقی وجود داشت، جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در آخرین ماه‌های سال‌2023 که تا امروز هم ادامه دارد نشان داد که غرب در قرن جدید هم قرار است عامل و یا همدست نسل‌کشی در جهان باشد.