• یکشنبه 6 خرداد 1403
  • الأحَد 18 ذی القعده 1445
  • 2024 May 26

ملت زنده

رهبر معظم انقلاب صبح دیروز شنبه در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به‌معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.
رهبر معظم انقلاب: آقای امیرعبداللهیان خستگی‌ناپذیر بود

وزیر خارجه کودکان غزه

دیپلماسی فعال شهید امیرعبداللهیان در حوزه‌های اقتصادی، امنیتی، نظامی، فرهنگی و منطقه‌ای بسیار برجسته است اما مهم‌ترین برآیند آن را در ایجاد هارمونی علیه صهیونیست‌ها در ماجرای جنگ غزه باید دانست.

امان از حیرت این روزها

شما هم اینطورید و هنوز باور نکرده‌اید؟ در خانه و محل کار با خود کلنجار می‌روید که چه شد اینطور شد؟ عکسی از آقای رئیسی می‌بینید و ممکن است از خود بپرسید که چطور ممکن است؟ حکمتش چیست؟

40 مشتری جهانی برای خاویار ایران

خاویار در کنار زعفران از گران‌ترین اقلام صادراتی ایران است که برخلاف آنچه خیلی‌ها تصور می‌کنند مشتری زیادی هم دارد؛ آنطور که به 40کشور دنیا صادر می‌شود.

دورهمی عجیب ترین کلکسیون های ایران

گذشته بسیاری از افراد که حالا عنوان پرطمطراق کلکسیونری یا همان مجموعه‌داری را پیشوند و پسوند نامشان می‌کشند، گره خورده با جمع‌آوری عکس، پوستر و کارت بازیگران معروف و فوتبالیست‌های مشهور یا تیله‌های رنگی، مداد‌ و خودکارهای مختلف، سنگ و صدف‌های دریایی و بیشتر تمبر، سکه و اسکناس.

میراث رئیس‌جمهور شهید برای پایتخت

سیاست‌های نادرست مدیران شهری و دولت گذشته عامل عمده چالش‌هایی است که امروز کلانشهری چون تهران با آنها دست‌به‌گریبان است.