• چهار شنبه 29 فروردین 1403
  • الأرْبِعَاء 8 شوال 1445
  • 2024 Apr 17

ساخت 3دهکده ورزشی جدید در تهران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران: تا‌کنون 67مجموعه ورزشی تعطیل، بازسازی اساسی و فعال شده‌اند
یکی از رویکرد‌ها و سیاست‌های اصلی و کلان شهرداری تهران در این دوره از مدیریت شهری، ایجاد تحول نرم در جامعه و ترویج شادی و نشاط از طریق توسعه ورزش شهروندی است؛ موضوعی که نمونه آن سال‌گذشته و در مسابقاتی از قبیل «مسابقات رایانه‌ای آرمان شهر» و البته رقابت‌های «قهرمان شهر2» با مشارکت بیش از یک میلیون شهروند زن و مرد تهرانی رخ داد.
هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان

#شکراً ایران

با گذشت چند روز از حملات بی‌سابقه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به حملات صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی جهان عرب به این واقعه همچنان ادامه دارد.

وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌«وعده‌صادق»

واگرایی کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی به‌خاطر موج نفرت امت اسلامی تا سال‌ها ادامه داشت اما 2عامل باعث کمرنگ‌شدن و رنگ‌باختن این مرزبندی شد.

سایه جنگ در بازار خریدار ندارد

بعد از حمله مقتدرانه موشکی وپهپادی به رژیم صهیونیستی، برخی منتظر طغیان قیمت ارز و ناآرامی بازارها بودند، اما در عمل نه‌تنها هیچ‌کدام از بازارها در شرایط به‌اصطلاح جنگی قرار نگرفتند، بلکه اوضاع در بازارهای مختلف آرام است.

«پرویزخان» شبیه پدرم نیست

فیلم سینمایی «پرویزخان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، برشی است از زندگی مرد اخلاق فوتبال ایران که با درایت و سختی فراوان توانست تیم ملی را از بحران عبور دهد.

همه سناریوهای روی میز

عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی در حالی انجام شد که افکارعمومی جهان و بسیاری از کشورها حق ایران برای انجام این عملیات را به رسمیت شناخته بودند.

عشق‌من دوتار‌