02
چهار شنبه 29 فروردین 1403
شماره 9071
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رویکرد بلندمدت محور عبری – غربی در مواجهه با ایران

دیدگاه
اگرچه طی روزهای اخیر مقام‌های رژیم صهیونیستی رویکرد «رجزخوانی» را در دستورکار قرار داده‌اند، اما واقعیتی که اکنون به‌صورت ملموس دیده‌اند، این است که جمهوری‌اسلامی از توان راهبردی لازم برای پاسخ دادن به هر تهدیدی با هر کیفیتی برخوردار است.
ویژه
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر با تأکید بر اینکه عملیات «وعده صادق» با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شد، اعلام کرد: قاطعانه اعلام می‌کنیم که کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه می‌شود.
سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در نخستین روزهای فروردین‌۱۴۰۳ به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده بود، ابلاغ شد.
فرماندهان و کارکنان ارتش روز دوشنبه و در آستانه 29فروردین‌ماه و به‌‌منظور گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان، با آرمان‌های امام‌خمینی ره تجدید میثاق کردند.

همه سناریوهای روی میز

حمله صهیونیست‌ها با کمترین احتمال ممکن
گزارش
عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی در حالی انجام شد که افکارعمومی جهان و بسیاری از کشورها حق ایران برای انجام این عملیات را به رسمیت شناخته بودند.
گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی

گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر دیروز سه‌شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، ضمن قدردانی از موضع اصولی و سازنده دولت روسیه در قبال دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در سوریه، این اقدام تروریستی را نقض صریح قوانین بین‌المللی ازجمله کنوانسیون وین و تهدیدی جدی علیه صلح‌ بین‌المللی دانست.
گام ویژه برای تحقق شعار سال
دولت سیزدهم گام‌های مهمی را به‌منظور تحقق شعار امسال تدارک دیده‌است. سیدامیرحسین مدنی، نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی با اشاره به شناسایی شبکه 3هزارو 200نفری احیاگران مردمی، از برنامه‌ریزی به‌منظور احیای 4هزار واحد جدید خبر داد.
خودکفایی در نیروی‌زمینی ارتش با نگاه به ظرفیت‌های داخلی محقق شده‌است. امیر کیومرث حیدری، فرمانده این نیرو در این‌باره اعلام کرد: نزاجا در ۲۳رسته دفاعی که چرخه دفاع کشور را از نظر دفاع زمینی تشکیل می‌دهد، کاملا مستقل و خودکفا شده‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن بیان کرد: ابتکارات دلاورانه یمن معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم می‌زند.