• دو شنبه 20 فروردین 1403
  • الإثْنَيْن 29 رمضان 1445
  • 2024 Apr 08

تهران هوای درختان را دارد

بررسی پرونده‌های برخورد جدی شهرداری تهران با کسانی که درختان را قطع می‌کنند
این روزها عده‌ای با دستاویز قراردادن ماجرای ساخت مسجد در بوستان قیطریه دنبال تلقین این موضوع هستند که شهرداری تهران درختان زیادی را در شهر قطع کرده است؛ درحالی‌که حتی در این پارک نیز هنوز درختی قطع نشده است؛ اخباری که ریشه در نگاه مخالف سیاسی دارد و شاخ‌وبرگ‌های غیرواقعی هم به آن اضافه می‌کنند.
توصیه رهبر‌معظم انقلاب به دانشجویان

نگاه سرافرازانه داشته باشید

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز در دیدار ۲/۵‌ساعته‌اي با حدود ۳هزار نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها، فردای بهتر از امروز را مقصود اصلی کشور و نظام خواندند و با فراخوان دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی به ارائه راهکارهای نو به نو برای تحقق این هدف اساسی و پیشرفت بدون عقبگرد مادی و معنوی کشور گفتند: تربیت عالم، تولید علم و جهت دادن به این دو مقوله 3وظیفه اصلی دانشگاه است.

الگوی مواجهه رهبر معظم انقلاب با منتقدان

دیدارهای رمضانی مقام معظم رهبری، مثل دیدار با دانشجویان و استادان دانشگاه، یک ویژگی بارز و مهم دارد که آن «شنونده»بودن مقام معظم رهبری، در این جلسات است.

عددهای معنادار از دینداری مردم

نیمه ابتدایی فروردین1403جلوه‌گر نمودهایی از دینداری جامعه ایران بود؛ از حضور قریب به 10میلیون زائر در حرم امام هشتم ع تا اجتماعات مذهبی در روزها و شب‌های به ماه مبارک رمضان.
اسماعیل کهرم، پرنده‌شناس و کارشناس محیط‌زیست از احتمال بالای تلف شدن «امید» در مسیر مهاجرت خبر داد

90درصد پرندگان جهان را می‌شناسم

اسماعیل کهرم، کارشناس سازمان حفاظت محیط‌زیست که در سال1349 به‌گفته خودش به استخدام این سازمان درآمد و پس از آن در همین سازمان تبدیل به یک پرنده‌شناس شد، سال‌هاست که روی خط رسانه‌های محیط‌زیستی کشور قرار دارد.

عاشق بررسی صحنه قتل هستم

صاحب عروسک‌های دوست داشتنی کیست؟ ‌