04
دو شنبه 20 فروردین 1403
شماره 9065
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تغییر قیمت نان‌ فانتزی بعد از 2 سال

گفت‌وگو
از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ نان‌های حجیم و صنعتی از چرخه دریافت آرد یارانه‌ای خارج شدند. این موضوع باعث افزایش قیمت نان‌های فانتزی شد. حالا رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نان‌های فانتزی حجیم و نیمه‌حجیم تهران می‌گوید قیمت نان‌های حجیم بعد از‌ماه مبارک رمضان تغییر خواهد کرد.
ویژه
وزارت نیرو می‌گوید: میانگین هدررفت آب در ایران براساس آخرین برآوردها 31.3درصد است؛ درحالی‌که این میزان در جهان به‌طور متوسط 35درصد برآورد شده است.
اقتصاد جهانی همچنان نگاه نگرانی به تنش‌های منطقه‌ای دارد و با رفتار هیجانی در بازار طلا آن را بروز می‌دهد؛ به‌گونه‌ای که بهای هر اونس طلای جهانی به رقم 2330دلار رسیده است.
واریز سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک که از امروزدوشنبه آغاز می‌شود، از خبرهای داغ رسانه‌ها در روز گذشته بود. طبق آمارهای وزارت کار، در ۲مرحله قبلی این طرح، بیش از ۹۱میلیون بسته غذایی میان خانوارهای مشمول توزیع شده است.

سکه چقدر حباب دارد؟

آمار‌ها نشان می‌دهد حباب انواع سکه افزایش چشمگیری داشته و ارزش ذاتی سکه تمام اکنون بیشتر از 35میلیون تومان نیست
گزارش
آمار‌ها نشان می‌دهد تحت‌تأثیر جو روانی ایجاد شده در بازار، حباب انواع سکه در بازار افزایش یافته و به 3.3تا 7.6میلیون تومان در میان انواع سکه رسیده است،

کنتورهایتان را بدون هزینه تعویض کنید

یکی از گام‌های مهم شرکت‌های آب و فاضلاب در سراسر کشور، تعویض کنتورهای خراب و رفع نشتی آنهاست که به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد.
نقل قول/صادرات 7/6میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال۱۴۰۲
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با انتشار آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال۱۴۰۲ زنجیره فولاد کشور، اعلام کرد: ارزش صادرات زنجیره فولاد در سال گذشته، ۱۸درصد معادل ۱.۲میلیارد دلار افزایش یافته و موفق به ثبت رکورد صادرات ۳۰میلیون تن محصولات فولادی به ارزش 7.6میلیارد دلار شده است.