• چهار شنبه 23 اسفند 1402
  • الأرْبِعَاء 3 رمضان 1445
  • 2024 Mar 13

مقاومت، بینی صهیونیست‌ها‌را به خاک خواهد مالید

مقام معظم رهبری: مبارزین مقاومت پیغام دادند که نزدیک به ۹۰درصد امکاناتمان و توانایی‌هایمان محفوظ است
در نخستین روز از ماه مبارک رمضان «محفل انس با قرآن» بعدازظهر سه‌شنبه با حضور رهبرمعظم‌انقلاب در حسینیه امام خمینی ره برگزار شد.

عیدی تهرانی‌ها رسید

تهران در مسیر تحول و برقی‌سازی‌ قرار گرفته و با تدابیر مدیریت شهری، شهروندان سال آینده شاهد تحول در بخش‌های مختلف شهر به‌ویژه حوزه حمل‌ونقل عمومی اعم از اتوبوس، تاکسی و مترو خواهند بود؛ تحولی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم رونمایی از ناوگان جدید حمل‌ونقل پایتخت از آن با تعبیر «بهار حمل‌ونقل تهران» یاد کرد.

به حرمت کلام رهبر انقلاب کام مردم را تلخ نکنید

روز گذشته بسته نمونه وسایل برقی حمل‌ونقل عمومی در حیاط شهرداری تهران رونمایی شد. یک‌دستگاه اتوبوس، یک‌دستگاه ون و ۳۰ دستگاه انواع تاکسی در این مجموعه ۲میلیون دلاری وجود داشت.

طرح ثبت درختان ارزشمند پایتخت

همزمان با دویست‌وبیست‌ودومین جلسه شورای شهر تهران، طرح «ثبت درختان ارزشمند به‌عنوان میراث طبیعی شهر تهران» که یک فوریت آن در دویست‌و‌نوزدهمین جلسه رسمی شورا به تصویب رسید، روی میز شورا قرار گرفت .

قدرت‌نمایی مثلث قدرت

آب‌های شمال اقیانوس هند از سه‌شنبه شاهد برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ با حضور ایران، چین و روسیه و ناظرانی از کشورهای دوست و هم‌پیمان بود؛ رزمایشی که طی 5سال گذشته برگزار شده و به‌عنوان نمودی از مناسبات راهبردی پکن، تهران و مسکو مورد ارزیابی قرار گرفته و با واکنش‌های بین‌المللی گسترده‌ای نیز همراه بوده‌است.

باید صداها را شنید تا فریاد نشوند

سطر سطر زندگی با آیه‌ها