• جمعه 27 بهمن 1402
  • الْجُمْعَة 6 شعبان 1445
  • 2024 Feb 16

بامداد خونین

صدو‌سی‌ودومین روز پس از طوفان‌الاقصی با حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان ناصر در خان‌یونس همراه بود. در این حمله یک نفر شهید و بیش از 10تن زخمی شدند. همچنین براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، رژیم صهیونیستی طی ۲۴ساعت، مرتکب ۹جنایت جدید شده‌ که دست‌کم ۸۷ نفر شهید و ۱۰۴تن مجروح شده‌اند.

رأی ندهیم چه می‌شود؟

«مشارکت» همواره یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های انتخابات در جمهوری اسلامی بوده و رهبر معظم انقلاب بارها بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات‌ تاکید داشته‌اند. چراکه مشارکت بالای عموم مردم و طیف‌های مختلف سیاسی منجربه تقویت وحدت و انسجام ملی می شود و می‌تواند به عنوان مهم‌ترین دستاورد برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه تلقی شود اما شرکت در انتخابات دستاوردهای دیگری هم دارد.

چرا خواص باید برای افزایش مشارکت تلاش کنند و دچار تعلل و انفعال نشوند؟

خواص همیشه مهم هستند اما در این دوران اهمیت خواص جامعه بسیار بیشتر است. چرا؟ چون در دوران دولت‌سازی‌ هستیم و در این دوران نخبگان و خواص و پیشران‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند. اینها هستند که می‌توانند آرایشی را در جامعه شکل دهند که جامعه خیالش از بابت اداره‌شدن راحت باشد.
گفت و با جواد یحیوی بازیگر برگزیده جشنواره تئاتر فجر42:

فرزندم را ‌تربیت نکردم

از نسل مجریان جوان و نوظهور دهه70 تلویزیون است که با برنامه «طعم آفتاب» در ذهن مردم ماندگار و پس از مدتی از قاب تلویزیون محو شد. سید جواد یحیوی که در سال‌های دوری از تلویزیون در کسوت بازیگر، هنرش را در صحنه تئاتر و قاب سینما به رخ تماشاگران کشیده بود به‌ تازگی با نمایش «ط» و ایفای نقش یکی از جاهلان معروف تهران قدیم در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درخشید و مورد تحسین و انتخاب هیأت داوران قرار گرفت.

۶ میلیون در جیب مجردها ۹ میلیون در حساب متأهل‌ها