02
جمعه 27 بهمن 1402
شماره 9029
همشهری جمعه 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

۶ میلیون در جیب مجردها ۹ میلیون در حساب متأهل‌ها

با تأیید مصوبه‌ای در زمینه افزایش حقوق سربازان در سال آینده، میانگین حقوق سربازان مجرد به 6میلیون تومان و حداقل حقوق سربازان متاهل به 9میلیون تومان می‌رسد.
ویژه
شرکت «کورش کمپانی» که با ادعای فروش آیفون ۲۰میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روزها تعطیل شده و مالک این شرکت متواری است.
روز گذشته سیدابراهیم رئیسی با معاون نخست‌وزیر ارمنستان و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی 2کشور و هیأت همراه، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در جدیدترین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال دنیا در بخش مردان كشورمان همچنان در رده دوم آسیا قرار دارد.‌
شهید و زخمی شدن بیماران در حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان «ناصر»

بامداد خونین

صدو‌سی‌ودومین روز پس از طوفان‌الاقصی با حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان ناصر در خان‌یونس همراه بود. در این حمله یک نفر شهید و بیش از 10تن زخمی شدند. همچنین براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، رژیم صهیونیستی طی ۲۴ساعت، مرتکب ۹جنایت جدید شده‌ که دست‌کم ۸۷ نفر شهید و ۱۰۴تن مجروح شده‌اند.
هنرنمایی بیرو!

هنرنمایی بیرو!

پرسپولیس با سرمربی جدیدش و اشتباه دروازه‌بانش، دور برگشت لیگ برتر را با شکست آغاز کرد
اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر که عصر چهارشنبه با پیروزی یک بر صفر گل‌گهر مقابل فولاد آغاز شده بود، روز گذشته با برگزاری 5‌بازی پیگیری شد.
چهلمين دوره مسابقات بين المللی قرآن آغاز شد
مراسم افتتاحیه چهلمین مسابقات بین المللی قرآن و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام با تلاوت آیاتی از قرآن توسط حامد علی زاده در سالن اجلاس سران آغاز شد.