• یکشنبه 10 دی 1402
  • الأحَد 18 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 31

دنبال برجام 2 و 3 بودند

شهردار تهران:14سال پیش در چنین روزی، طومار فتنه‌گران در ایران اسلامی با حضور مردم بسته شد
روز شنبه شهرهای مختلف کشور، عرصه میثاق دوباره امت با ولایت بود و مردم از قشرها، سنین و اصناف مختلف با حضور پرشور در تجمع‌ها و آیین‌های ویژه چهاردهمین سالگرد حماسه 9دی، بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های جمهوری‌اسلامی رساتر از گذشته به جهانیان نشان دادند.

شهر علیه مافیا

نه پشت شبکه‌های بانکی پیچیده نشسته‌اند، نه در بازار هزار رنگ طلا و سکه دست دارند، دلال بزرگ دلار و یورو و آهن هم نیستند؛ مردانی‌اند ژنده‌پوش‌ که سالیان دراز است بی‌سروصدا خون شهر را می‌مکند و با آن فربه می‌شوند.

9 دی؛ فراتر از افکارعمومی

یکم. اول قصه 9دی را در چند جمله مرور کنیم. ماجرا چه بود؟ «دروغ گفتند.» یعنی آنها که اتفاقا شعار قانون‌گرایی داشتند مشخص شد که سخت‌ترین دشمنی را با قانون دارند.

مبارزه با فساد در مدیریت شهری ششم، ضابطه‌مند است

مدیریت شهری ششم در بحث مبارزه با فساد، حساسیت ویژه‌ای دارد؛ در درجه اول ما به‌عنوان شورای شهر تهران در نقش سیاستگذار و ناظر، نسبت به مدیریت شهری سعی کردیم فردی را به‌عنوان شهردار انتخاب کنیم که از مهم‌ترین ویژگی‌ها و دستاورد‌هایش مبارزه با فساد بوده.

خبرنگارکشی در غزه

همزمان با ادامه جنگ در غزه، دفتر رسانه‌های رسمی فلسطین در این باریکه اعلام کرد که تعداد خبرنگاران به شهادت رسیده توسط رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ به 106نفر رسیده است.

اجاره خودروی لوکس برای دور دور

مازراتی، پورشه، بنز و بی‌ام و، پرشیا و سمند... از خارجی و داخلی همه جور خودرویی برای اجاره هست. ببین و سوا کن.

ذخیره برفی ایران نصف شد

قله‌های برفگیر ایران خشک شده و تصاویر منتشرشده از کوه‌های شاخص ایران در زمستان، نشان می‌دهد ذخایر برفی کشور در مقایسه با سال گذشته نصف شده است.

صادرات بیش از 1/5 میلیارد دلاری شرکت‌های دانش‌بنیان

تهران به سمت برقی‌شدن می‌رود

هنوز «آقای جمالی» صدایم می‌کنند