• شنبه 4 آذر 1402
  • السَّبْت 12 جمادی الاول 1445
  • 2023 Nov 25

حکایت انگشتر

امیر جوهری‌خو که در دیدار با مقام‌معظم رهبری انگشتر ایشان را گرفت، قصد دارد در تمامی مسابقات آن را به همراه داشته باشد
یکی از خوشحال‌ترین کسانی که روز چهارشنبه مراسم دیدار رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران را ترک کرد، امیر جوهری‌خو بود؛ تیراندازی که در بازی‌های آسیایی 2022هانگژو مدال برنز تپانچه 10متر میکس را گرفته بود.
چند روایت از شکست‌ناپذیری زندگی در غزه

لبخند پیروزی

پس از حدود 2‌ماه جنگ و بمباران رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه، آوارهای فروریخته در خیابان‌ها باعث شده تا این شهر تاریخی فلسطین مانند یک شهر زلزله‌زده به‌نظر برسد.

راز خنده‌های غزه

این متن را تصویری بخوانید. یکم. حتما عکس‌ها و فیلم‌های تحسین‌برانگیز این روزهای غزه را دیده‌اید: دختری در حال شانه‌کردن موهایش در دل خرابه است.

چراغ زندگی در غزه روشن است

باریکه غزه، منطقه‌ای متشکل از چند شهر و اردوگاه است. جنوب این باریکه را شهرهایی مثل رفح و خان‌یونس در مجاورت مرز مصر تشکیل داده‌ و شمال آن را بیت‌حانون، بیت لاهیا، شهر غزه و اردوگاه جبالیا.

مأموریت: نجات خلیج‌فارس تهران

تالاب مرزی 300هزار هکتاری هورالعظیم به‌دلیل قطع حقابه و... خشک شد؛ تالابی که یک‌سوم آن در ایران و دوسوم آن در کشور عراق قرار دارد و زیستگاه منحصربه‌فرد پرندگان است.

دیلمان؛‌جدیدترین ناوشکن ایران

دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی‌دریایی ارتش در نشست‌خبری روز جمعه که به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی‌دریایی ارتش برگزار شد، اعلام کرد که به‌زودی از تجهیزات جدید این نیرو رونمایی خواهد شد.

تا پای جان در دفاع از طبیعت ایران

طنز،تاریخ مصرف ندارد

ریزش قیمت مسکن در شمیران

400هکتار برای ساخت شهرک علمی تهران