• یکشنبه 28 آبان 1402
  • الأحَد 6 جمادی الاول 1445
  • 2023 Nov 19

پایان کابوس برج میلاد

دیروز در هشتادودومین پویش امیدوافتخار از ایمن‌سازی گود برج میلاد و تغییر کاربری آن به پارکینگ رونمایی شد
ساخت هتل دوقلو مجاور برج میلاد در دهه90 آغاز شد و گودبرداری آن با عمق 50 تا 70‌متر صورت گرفت. از همان ابتدا هشدارها برای بحران‌آفرین‌بودن این گود عمیق همجوار ‌با برج میلاد و سالن همایش‌ها، داده شد اما توجهی برای ایمن‌سازی گود معروف به گود برج میلاد تا آغاز به‌کار مدیریت ششم شهر صورت نگرفت.

خشم ایران

ایرانیان روز شنبه بار دیگر به خروش آمدند تا همدل و یک‌صدا با همه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان، کودک‌کشی رژیم‌صهیونیستی در نوارغزه را محکوم کنند. خیابان‌های شهرهای مختلف ایران دیروز شنبه میزبان خیل عظیم مردمی بود که از سنین، قشرها و اصناف مختلف، آمده بودند تا با برگزاری باشکوه راهپیمایی «حمایت از کودکان غزه»، جنایات رژیم ‌صهیونیستی را محکوم کنند و خواستار مقابله مؤثر جهانیان با اقدام‌های جنایتکارانه این رژیم شوند.

هنوز غزه همچنان مقاومت

تجمعات شنبه 27آبان‌ماه مردم سراسر ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت کشتار رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، آثار مثبت زیادی بر حدود یک‌ماه‌و‌نیم مقاومت فلسطینیان دارد.

از حقوق بشر تا آزادی بیان موهومات قرن بیست‌و‌یک

پس از گذشت بیش از 40 روز از حملات تروریست‌گونه رژیم صهیونیستی به زندان روباز غزه و به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان، شورای امنیت سازمان ملل با پیشنهاد کشور مالت برای ایجاد یک وقفه بشردوستانه موافقت کرده است.

سیل طوفان‌الاقصی در تل‌آویو

«بدترین رهبر، نفرینی برای اسرائیل، منفورترین سیاستمدار تاریخ اسرائیل، بی‌کفایت‌ترین چهره سیاسی در تل‌آویو و...» اینها تنها برخی از صفاتی است که تحلیلگران در رسانه‌های عبری‌زبان و غربی این روزها به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی نسبت می‌دهند؛ کسی که از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی و به اسارت گرفته شدن صدها صهیونیست توسط نیروهای جنبش مقاومت فلسطین حماس در انظار عمومی ظاهر نمی‎شود و در هیچ کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند.

فصل قاچاق سلاطین ‌آسمان

حدود 70درصد از پرندگان کشور مهاجر هستند و عمدتا برای زمستان‌گذرانی به ایران می‌آیند. اما کریدورهای مهاجرت برای بسیاری از گونه‌های مهاجر امن نیست و اتفاقا افزایش کشف و دستگیری باند‌های قاچاق پرندگان نیز همزمان است با فصل مهاجرت پرندگان شکاری در ایران.

فروپاشی از درون

حرفه‌ام را با دنیا عوض نمی‌کنم!