• چهار شنبه 17 آبان 1402
  • الأرْبِعَاء 24 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Nov 08

زباله‌سوزهای چینی در مسیر تهران

دقیقا پارسال همین روزها بود که در فضای مجازی شایعاتی منتشر شد که ناسا وجود گاز متان را بالای سر مرکز پردازش زباله آرادکوه ثبت و منتشر کرده است.
از دروغ سربریدن کودکان توسط حماس تا انکار بمباران بیمارستان غزه

دروغ های بنی اسرائیلی

همزمان با شدت گرفتن جنگ و بمباران غزه، موج انتقادات و مخالفت‌ها از صهیونیست‌ها در سطح جهانی بالا گرفته است.

اقدام جهانی علیه جنایات صهیونیست‌‌ها

علاوه بر الزام اخلاقی و انسانی، حقوق بین‌الملل هم کشورهای جهان را ملزم می‌داند برای توقف جنایات اسرائیل در غزه، اقدام‌هایی را لحاظ کنند.

همان دروغگوها

این سطح از قلب واقعیت و تحریف حقیقت در این روزها اعجاب‌برانگیز است و حیرت‌آور. دنائت و سبعیت پیش‌تر نیز وجود داشت اما عمق و جزئیات آن به‌دست مردم نمی‌رسید.

مقابله با اشتباه‌پراکنی

نشست نقد و بررسی کتاب «اشتباه پراکنی» سه‌شنبه 16 آبان در مؤسسه همشهری برگزار شد.

کوچ مزاحمان از بازار تهران

آتش در بازار تهران یکی از هراس‌های اهالی پایتخت است و هر بار که دود سیاهی در حوالی جنوب تهران رویت می‌شود، چشم‌ها رد دود را می‌زند تا مبادا آتش به جان بازار و انبارهای زیرزمینی‌اش افتاده باشد. این نگرانی ناشی از تجربه‌های تلخ آتش‌سوزی در بازار است؛ چراکه همین چند‌ ماه پیش -‌16خرداد- چنان آتشی در انبار چسب و حلال‌های کفاشی بازار سیدولی شعله‌ور شد که تا چند روز نفس‌ها را در سینه حبس کرده بود.
رهبر معظم انقلاب سیاست‌های 9گانه توسعه دریامحور کشور را ابلاغ فرمودند

9گام برای توسعه دریامحور ایران

ایران به‌عنوان کشوری که فقط 5درصد از ظرفیت‌های ساحلی و دریایی خود را استفاده کرده است به‌شدت مستعد توسعه دریاپایه است و رهبر معظم انقلاب اسلامی، سیاست‌های 9گانه برای تحقق این مهم را برای اجرا ابلاغ فرمودند.