• شنبه 13 آبان 1402
  • السَّبْت 20 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Nov 04

افتتاح‌هایی که نمایشی نیستند

بسیاری از کلان‌پروژه‌های کردستان، با وجود افتتاح نمایشی در گذشته، در دور دوم سفر استانی رئیسی به بهره‌برداری رسیدند
قطار سفرهای استانی دولت ‌سیزدهم در دور دوم به ایستگاه کردستان رسید و رئیس‌جمهور به ‌همراه جمع‌ زیادی از وزرا و مقام‌های دولتی به این استان سفر کرد تا ضمن بررسی میزان پیشرفت مصوبات در دور نخست سفر، پروژه‌ها و طرح‌های قابل‌توجهی را افتتاح کند.
همه گزینه‌ها روی میز است؛ آمریکا مسئول مستقیم کشتار مردم در غزه است

خط و نشان نصرالله

روز گذشته «سیدحسن نصرالله»، رهبر حزب‌الله لبنان در محل سخنرانی ویدئویی خود حاضر شد و سخنان مهمی را با توجه به تحولات فلسطین ایراد کرد.

نقشه راه جبهه‌ مقاومت در نبرد با رژیم ‌صهیونیستی

سخنرانی روز جمعه سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دربرگیرنده مسائل محوری پیرامون تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی بود که از منظر تعیین راهبردهای جبهه ‌مقاومت در این حوزه، از اهمیتی اساسی برخوردار است.

واگذاری 2میلیون قطعه زمین رایگان به مردم

در سال‌جاری برای تحویل ۵۰۰هزار قطعه زمین روستایی و 500هزار قطعه زمین شهری هدف‌گذاری شده که تاکنون 75درصد تکلیف زمین شهری محقق شده و تکلیف واگذاری زمین روستایی نیز از استان کردستان آغاز شده است.
آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود جان 32نفر از مددجویان را گرفت

فاجعه در کمپ ترک اعتیاد

«بخاری آتش گرفت. شعله‌ها به پرده سرایت کرد و درنهایت همه ساختمان شعله‌ور شد.» این چکیده حادثه دلخراشی است که بامداد دیروز در کمپ ترک اعتیاد لنگرود اتفاق افتاد و به قیمت جان 32نفر از مددجویان و مصدومیت 17نفر دیگر منجر شد. اما این حادثه تلخ چگونه اتفاق افتاد و چه‌کسی مقصر وقوع آن است؟

حمله به اشغالگران با صماد‌3

اهل سیاه‌نمایی نیستم