• پنج شنبه 4 آبان 1402
  • الْخَمِيس 11 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Oct 26

تهران و پکن، دست به دست هم می‌دهند

شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری «شین‌هوآ»ی چین اهداف سفر به پکن را تشریح کرد
هفته گذشته، شهردار تهران همراه با تیم مدیریت شهری به دعوت رسمی یین یونگ، شهردار پکن به کشور چین سفر کردند.

مظلوم و مقتدر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب صبح دیروز چهارشنبه در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت ۶هزارو۵۵۵ شهید استان لرستان با اشاره به مظلومیت‌ توأم با صبوری و اقتدار مردم غزه در مقابل جنایات مداوم رژیم‌ صهیونیستی، تأکید کردند: رژیم زخم‌خورده و از پا افتاده اشغالگر درحال گرفتن انتقام ضربه کاری رزمندگان فلسطینی از مردم غزه است، اما بدون‌تردید و با وجود همه حمایت‌‌های اشرار عالم و همدستی قطعی آمریکایی‌ها در جنایات صهیونیست‌ها، این همه ظلم و جنایت، در نهایت راه به جایی نمی‌برد و در این قضیه و قضایای آینده، پیروزی از آن ملت فلسطین است.

4تذکر راهبردی رهبر معظم انقلاب

دیروز رهبر معظم انقلاب 4برداشت نادرست از صحنه جنایات غزه را تصحیح کردند؛ 4تذکر که ذیل یک برنامه راهبردی بیان می‌شد. فرازهای مختلف این سخنرانی را می‌توان از این منظر نمایه زد.

ساماندهی مشاوران املاک کلید خورد

بعد از 2 سال انتظار، بالاخره اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مدنظر سیاستگذاران برای ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک به مرحله اجرا رسیده و در گام نخست قرار است با درجه‌بندی این صنف و متناسب‌سازی حق‌الزحمه‌ها، راه برای آموزش و اصلاح عملکرد بنگاه‌های مشاور املاک هموار شود.

فضای مجازی آدم‌ها را می‌بلعد

غلامحسین ابراهیمی‌دینانی از استادان شناخته‌شده و شاخص فلسفه اسلامی است که شناخت عمیقی هم از فلسفه غرب دارد.

کابوس جدید صهیونیست‌ها

«اقدامات محور مقاومت در شرایط حساس کنونی» این محور نشست تاریخی‌ای است که چهارشنبه دیروز با حضور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و صالح العاروری رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس برگزار شد؛ نشستی که تنها چند ساعت پس از برگزاری به خبر یک اغلب رسانه‌های مطرح جهان تبدیل شد.

زنان و خانواده در برنامه هفتم توسعه

اولویت توانمندسازی بیشتر بانوان است