• سه شنبه 4 مهر 1402
  • الثُّلاثَاء 11 ربیع الاول 1445
  • 2023 Sep 26

این بزرگراه از زیر خاک درآمد

بخش نخست بزرگراه شهید بروجری که در دوره قبل شهرداری مدفون شده بود به بهره‌برداری می‌رسد
پروژه بزرگراه شهید بروجردی، یکی از ابرپروژه‌های عمرانی شهر تهران است که جزو مهم‌ترین کلان‌‌پروژه‌های شهر محسوب می‌شود.
تغییر تاکتیک از تروریسم رسانه‌ای به تروریسم داعشی

تغییر چهره

بازخوانی حوادث یک سال گذشته در کشور، به‌ویژه پروژه «آشوب‌سازی» که از مهرماه1401 کلید خورد، نشان داد دشمنان و معاندان پس ‌از ناامیدی از موفقیت در جنگ‌ نرم طراحی‌شده علیه ملت ایران، بار دیگر راهبرد «ترور» و «حمایت از تروریست‌ها» را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

بازگشت دشمنان به تجربه‌های شکست‌خورده دهه60

موفقیت روزهای اخیر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در خنثی‌سازی 30 انفجار همزمان در پرجمعیت‌ترین نقاط شهر تهران که با دستگیری 28تروریست نیز همراه بود، یک نکته محوری دارد.

تغییر چهره شیطان

یکم. خاطرتان هست روح الله عجمیان کجا و چه وقت شهید شد؟ درست زمانی که اغتشاشات در قوس نزول خاکسترشدن آتش‌ها بود. ماجرای بستن اتوبان کرج قزوین در حوالی بهشت سکینه و باقی ماجرا ... و سلاخی بهترین های این سرزمین.

روایت جدید از کاهش تورم و رشد اقتصاد

تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران از رشد اقتصاد ایران در فصل بهار و کاهش نرخ تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه در شهریور امسال حکایت دارد. با ورود نرخ تورم به کانال جدید، حالا دولت برای رساندن به نرخ هدف‌گذاری 30درصدی باید گام‌های جدی‌تری برای رفع ناترازی بانک‌ها و کسری بودجه بردارد.

تنها جزیره ایرانی خزر میزبان گردشگران

اختلاف بر سر پرونده توسعه گردشگری در جزیره متروکه آشوراده با ورود قوه قضاییه برطرف شد.

رفتار سلبریتی‌ها‌ ؛ از وطنی‌ها تا فرنگی‌ها

با وجود آنکه برخی به‌اصطلاح سلبریتی‌های خارج از ایران بارها با دمیدن در شیپور جنگ از یک حمله تمام‌عیار نظامی علیه ایران دفاع کرده و خواستار حمله نظامی علیه کشورمان شده‌اند، اما با این حال، جنگ و خشونت در میان سلبریتی‌ها و ستارگان هنری سراسر جهان منتقدان و مخالفان سرسختی دارد.

رشد ۲۳‌درصدی انتشار کتاب

در رکاب تاریخ

نقره دوم برای دستان تاول‌زده