11
سه شنبه 4 مهر 1402
شماره 8893
تماشاگر 3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شادی به کوچه ایران برگشت؟

تیم ملی والیبال ایران امروز در فینال بازی‌های آسیایی مقابل چین میزبان قرار می‌گیرد و به‌دنبال سومین مدال طلاست
درست در همان روزهایی که خیلی‌ها از والیبال قطع امید کرده بودند، تیم ملی با یک پیروزی مهم و صعود به فینال بازی‌های آسیایی هانگژو2022 هوادارانش را غافلگیر کرد.
ویژه
سینا مقیمی تنها تنیسور مرد ایران در بازی‌های آسیایی 2023 هانگژو بود که در نخستین رقابت خود به مصاف وو تانگ لین از چین تایپه رفت و در ۲ ست متوالی مغلوب او شد.
روئینگ ایران دومین مدالش را هم دیروز در بازی‌های آسیایی هانگژو به‌دست آورد؛ مدالی که این بار هم به نام زنان نوشته شد و نقره بود.
فرانک پرتوآذر؛ او نخستین زنی است که دوچرخه‌سواری ایران را در بازی‌های آسیایی به مدال رساند، همانطور که پیش از این به‌عنوان نخستین زن دوچرخه‌سوار ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شده بود.

مدالی که می‌توانست برنز نباشد

تیم ملی پینگ‌پنگ ایران مقابل کره‌جنوبی باخت و برنز گرفت. بازیکنان می‌گویند اگر حمایت می‌شدند می‌توانستند به فینال بروند
همانطور که پیش‌بینی می‌شد رنگ مدال پینگ‌پنگ ایران در بازی‌های آسیایی 2022هانگژو برنزی بود. تیم برادران عالمیان؛ نیما و نوشاد و امیرحسین‌ هدایی ظهر یکشنبه کار بزرگی کردند و پینگ‌پنگ تیمی ایران را با شکست دادن ژاپن بعد از 65سال به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی بردند و مدال برنز را قطعی کردند.
شکست تلخ کاپیتان

شکست تلخ کاپیتان

مسابقات انفرادی شمشیربازی‌ بازی‌های آسیایی هانگژو یک مدال برنز و یک شوک برای کاروان ایران داشت. دیروز علی پاکدامن و محمد رهبری در اسلحه سابر رقابت کردند که هر دو امید مدال بودند اما پاکدامن، کاپیتان تیم که دوره قبل مدال برنز گرفته بود، در مرحله حذفی 15 بر 8 مقابل چنگ‌ پنگ‌شن چینی باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
دشت نقره و برنز در تکواندو
دشت نقره و برنز در تکواندو
تکواندوکاران ایران در روز دوم بازی‌های آسیایی یک مدال نقره و یک برنز گرفتند
روز سوم بازی‌های آسیایی 2مدال برای تکواندوی ایران داشت. مهدی حاج‌موسایی تکواندوکار وزن منهای ۵۸کیلوگرم ایران با شکست ورزشکاران بنگلادش، ازبکستان، قرقیزستان و چین به فینال رسید.
PDF تماشاگر 3
کوتاه تماشاگر 3
عباسی در 50 متر کرال‌پشت پانزدهم شد. عبدلی در 50 متر آزاد دهم و سهران پانزدهم شد. شنای ایران تا امروز فینالیستی نداشته است.