• چهار شنبه 29 شهریور 1402
  • الأرْبِعَاء 5 ربیع الاول 1445
  • 2023 Sep 20

تا مدرسه مهمان شهرداری

با موافقت اعضای شورای شهر تهران مقرر شد تا 15مهر حمل‌ونقل عمومی برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان شود
شهرداری تهران در آستانه‌ ماه مهر و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، تمهیدات ویژه‌ای در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به دانش‌آموزان و دانشجویان پیش‌بینی کرده است.
رئیس جمهوری در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد:

آتش تحریف، حریف حقیقت نمی‌شود

سیدابراهیم رئیسی بعد از ظهر دیروز سه‌شنبه به وقت محلی، در دومین روز سفر خود به نیویورک، در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، قدرت جمهوری اسلامی ایران را قدرتی امنیت‌ساز دانست که با حذف گزینه‌های جنگ، اشغالگری و تجزیه کشورها از روی میز قدرت‌های سلطه‌گر، افق‌های جدیدی را برای منطقه گشوده است و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باور دارد که اولویت منطقه، وحدت اسلامی و توسعه جمعی است؛ بدون تردید، پایدارسازی امنیت منوط به توسعه جمعی بوده و این تنها راه سعادت غرب آسیا است.

عصاره جمهور

سبک اقدام آقای رئیسی تا امروز جلب خوش‌آمدهای زودگذر نبوده، نه پول‌پاشی‌های مقطعی، نه تلاش برای رأی جمع کردن برای دور بعدی، تا جایی که عده‌ای خیال می‌کردند او ناامید است از رأی آوردن.

شیطنت صهیونیسم در جنگ قره‌باغ

پس از دوره‌ای آرامش نسبی و تنش‌های مقطعی، منطقه قره‌باغ کوهستانی بعدازظهر سه‌شنبه را با صدای بمباران و انفجارهای بزرگ ناشی از بمباران هوایی از سوی جنگنده‌های جمهوری آذربایجان آغاز کرد.

مشق کاهش وزن

آمار‌های رسمی کشور، حاکی از این است که از هر سه دانش‌آموز، یک دانش‌آموز اضافه‌وزن دارد یا چاق است؛ یعنی از حدود 15میلیون دانش‌‌آموز ایرانی، نزدیک به 5میلیون نفر دچار اضافه‌وزن و چاقی هستند.

کریس طعمه بود

پرسپولیس بازی را با یک بدشانسی بزرگ آغاز کرد. هنوز بازی به دقیقه5 هم نرسیده بود که مهدی ترابی در یک صحنه ساده بدون برخورد به بازیکنان حریف روی زمین افتاد و از درد به خودش پیچید.