08
چهار شنبه 29 شهریور 1402
شماره 8888
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یک زوج عشق تمبر و پست، از آمریکا به آن‌سوی اقیانوس اطلس نقل مکان کرده‌اند تا مدیریت ایستگاه پستی قدیمی را به‌عهده بگیرند.
آخرهای شب بود و در خیابان‌های شهر اصفهان پرنده پر نمی‌زد. شهر در خاموشی فرو رفته بود و پسرک زباله‌گرد خسته از چند ساعت کار بی‌وقفه، با گونی ضایعات روی دوش راه خانه را در پیش گرفت.
روزگار دفترهای کاهی با جلدهای بی‌رنگ و رو، پاک‌کن‌های دو رنگ آبی و قرمز که معلوم نبود قسمت آبی آن به چه دردی می‌خورد، جامدادی‌های آهن‌ربایی و تراش رومیزی که برایشان می‌مردیم خیلی وقت است که سرآمده و دنیای لوازم‌التحریر هم مثل همه‌‌چیزهای دیگر تغییر کرده.

هدیه شهر به شهروندان پیاده

متروی جهاد در جمع بهترین‌های دنیا
طراحی متفاوت معماری ایستگاه متروی جهاد، توجه‌های زیادی را در داخل و خارج از کشور جلب کرده و حالا این ایستگاه، در فهرست نهایی نامزدهای یک جایزه معتبر جهانی قرار گرفته است.

فرکانس شیطان

در روز 18 ژوئن سال 2018 خواننده معروف آمریکایی به نام «ایکس ایکس ایکس تنتاسیون» در ماشین شخصی‌اش به ضرب گلوله کشته شد. رسانه‌ها انگیزه قتل را صرفا به دلیل سرقت پول نقد از این خواننده و درگیری او با سارقین عنوان کرده‌اند.
مشق احسان در آستانه مهر
درست در همین روزها که خیلی از والدین دست فرزندشان را گرفته‌اند و راهی فروشگاه‌های لوازم التحریر شده‌اند برای خرید لوازم مورد نیاز مدرسه در سال تحصیلی جدید، عده‌ای هستند که به‌خاطر شرایط نامساعد مالی امکان این را ندارند که خاطره خرید دفتر و مداد و خودکار را برای کودک‌شان بسازند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
نزدیک ساعت خواب در خانه است. همه چراغ‌ها جز آباژور کنار مبل را خاموش می‌کنم و می‌نشینم.