• جمعه 23 تیر 1402
  • الْجُمْعَة 25 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jul 14

بازگشت رائفی پور به ایران

با پیگیری وزارت امور خارجه ایران و همکاری طرف عربستانی علی‌اکبر رائفی‌پور به تهران بازگشت
همزمان با آغاز موج بازگشت حاجیان ایرانی به کشور، خبری مبنی‌بر بازداشت علی‌اکبر رائفی‌پور در عربستان منتشر شد. خبری که در یکی، 2روز اول تنها به واکنش‌های مجازی ختم شد و توضیحات رسمی درباره آن داده نشد.

همه با هم یک قرار محرمی

مردم‌سالاری دینی یک مسیر است. ریل پیشرفت این کشور است. وقتی امام ره آن را معادل حکومت الله در زمین دانست و حکومت را نیز صورت اسلام معرفی کرد، یعنی مردم‌سالاری دینی همان ظهور توحید بسط یافته است در زمین. اما امروز به لحاظ راهبردی، کشور احتیاج مبرم به حضور مردم دارد، دردهای این کشور را همین توحید است که درمان می‌کند.

تکثیر کانون‌های تبلیغ

سخنان رهبری درباره ضرورت اهتمام به تبلیغ توسط حوزه‌های علمیه، اشاره به یک نیاز مهم اجتماعی داشت.

نیاز فردا را بشناسیم و برای حل و رفع آن کار کنیم

لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ آلﻋﻤﺮان/۲۰۰ ؛ ای اهل ایمان در برابر مشکلات و هوس‌ها شکیبایی کنید و در برابر دشمنان استقامت کنید و با یکدیگر پیوند و ارتباط برقرار کنید و تقوا پیشه کنید تا رستگار شوید.»

ارمغان‌های سفر‌ به قاره فرصت‌ها

سفر رئیس‌جمهور کشورمان به 3کشور آفریقایی، نخستین سفر یک رئیس‌جمهور ایران به قاره آفریقا پس از ۱۱سال است که در راستای سیاست خارجی جامع، متوازن و مبتنی بر همگرایی در عین چندجانبه‌گرایی اقتصادی دولت سیزدهم، با هدف افزایش حضور ایران در اقتصاد حدود ۶۰۰ میلیارد دلاری قاره آفریقا صورت می‌گیرد.

در معیّتِ نگاه زیبا

اول وقت بود. در اتوبان تهران- قم، با اصرار دوستان، با وجود خستگی و برخلاف میل باطنی، برای نماز نگه‌داشتیم. خب بین راه بود و امکانات درست و درمانی برای وضو و نماز نداشت.
گفت‌وگو با بازیگر سریال نیکان که آخرین قسمتش دیشب از شبکه سوم سیما پخش ‌شد

بازیگری با پول و پارتی نیست!

شب گذشته، پرونده سریال 30قسمتی «نیکان» که هر شب ساعت 20از تلویزیون پخش می‌شد، بسته شد؛ سریالی به کارگردانی «علی سراهنگ» و تهیه‌کنندگی «کامران مجیدی» که از 2‌ماه پیش، روی آنتن شبکه 3رفت و با ماجراهای پرفراز و فرود، مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون نشاند.

جدال مصرف برق و خاموشی تابستانه