• پنج شنبه 22 تیر 1402
  • الْخَمِيس 24 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jul 13

پاسداشت حجاب

از گوشه و کنار گردهمایی بزرگ حجاب و عفاف در میدان امام حسینع
قرارشان برای میدان امام حسین علیه‌السلام بود؛ جایی که حالا به‌عنوان قرارگاه مذهبی و فرهنگی شهر شناخته می‌شود تا مراسم‌هایی که رنگ و بوی دینی و انقلابی و آیینی دارند، در آن برگزار شوند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار طلاب و مبلغین: نسبت به تبلیغ، نگرانم

مطالبه صریح از حوزه علمیه

رهبر معظم انقلاب صبح دیروز چهارشنبه با جمعی از فضلا، طلاب و مبلغان حوزه‌های علمیه دیدار کردند. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام‌معظم‌رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که در آستانه‌ ماه محرم انجام شد، ضمن گلایه از وضعیت تبلیغ در کشور، نیاز کشور به فعالیت‌های تبلیغاتی متکی بر تحقیق را بسیار بیشتر از فعالیت‌های کنونی دانستندو با استناد به آیات متعدد قرآن مجید درباره تبلیغ، ابعاد و ظرایف آن، گفتند: دین خدا در سطح توده‌های مردم جز با تبلیغ صحیح تحقق نمی‌یابد.

سیلی به اسلام

سخنان رهبری همیشه پرنکته و مهم است، اما گاهی ‌جز حکیمانه‌بودن، میخکوب‌کننده و حیرت‌آور است؛ شبیه سیلی‌ای است که به یک انسان خواب‌آلود در سرما می‌زنند تا نمی‌رد.

سرّ نگرانی رهبر انقلاب در دیدار طلاب

رهبر انقلاب در دیدار طلاب و روحانیون سراسر کشور با اشاره به اهمیت مقوله تبلیغ در جامعه، نسبت به امر تبلیغ در حوزه های علمیه، ابراز نگرانی کردند.

لیگ ولخرج‌های ایران

فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی، بی‌ربط‌ترین بخش به کلیت فوتبال ایران است. برای 9‌ماه در سال، باشگاه‌ها مدام از بی‌پولی می‌نالند و بر بساطی تکیه می‌کنند که حتی آه هم جزو دارایی‌هایش نیست، اما پنجره نقل‌وانتقالاتی که باز می‌شود، چنان تب‌و‌تابی برای امضای قراردادهای میلیاردی از راه می‌رسد و چنان از آسمان اسکناس می‌بارد که انگار باشگاه‌ها به منابعی لایزال متصل شده‌اند.

ایران و آفریقا؛ بازی دو‌سر برد

سفر منطقه‌ای رئیس‌جمهور ایران به 3 کشور آفریقایی، از «نایروبی»، پایتخت کنیا آغاز شد و در ادامه به «کامپالا»، پایتخت اوگاندا رسید تا مناسبات ایران و آفریقا شکل نوینی به ‌خود بگیرد و پس ‌از یک دهه انفعال، همکاری‌های دوجانبه در مسیر تازه‌ای پیش برود.

تحقق همه اهداف دین در گرو امر تبلیغ