• یکشنبه 18 تیر 1402
  • الأحَد 20 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jul 09

ساخت نخستین تونل چندمنظوره تهران

در ایده ساخت این تونل، طبقه زیرین، تاسیساتی، طبقه میانی خط مترو و طبقه بالایی ترافیکی خواهد بود
علیرضا زاکانی، شهردار تهران هفته گذشته در بخشی از صحبت‌های خود در نشست خبری درباره متروی تهران، از انعقاد تفاهمنامه احداث خط ۹ خبر داد و اعلام کرد که این خط جدید مترو و همچنین پروژه‌های خطوط 8و 11که سال آینده آغاز می‌شوند، به‌صورت طبقاتی خواهند بود.
پرونده‌ای درباره حوادثی که مظلومیت پلیس را ثابت می‌کند

مظلومیت پلیس ایران

حمله روز گذشته اشرار به کلانتری زاهدان یک‌بار دیگر زنگ خطر خلأهای قوانین حمایتی و همچنین کمبود امکانات نیروی انتظامی برای مقابله با اشرار، مجرمان و تبهکاران را به صدا درآورد. مأموران پلیس، به‌عنوان نیروهای حافظ امنیت همیشه در صف نخست مقابله با اشرار و تبهکاران قرار دارند .

10مؤلفه اقتدار پلیس

دستیابی پلیس به سیمای یک نیروی مقتدر و کارآمد، نیازمند تحقق مولفه‌هایی است که اجرایی‌سازی آن باید ازسوی نهادهای مسئول مورد توجه قرار گیرد.

پایان پروژه براندازی

غدیر ملی ایرانیان در سراسر کشور نش0ان داد: 1-«علی» -ع- همچنان و تا ابد محور وحدت، ستون اصلی بسیج توده‌ای و شاکله معنابخش هویت ایرانیان بوده.

استفاده از فناوری به‌جای زندان

پابند الکترونیکی از ابزارهای فناورانه‌ای است که هم باعث حفظ حقوق زندانیان می‌شود و هم آسیبی به امنیت جامعه نمی‌زند.

آموزش 7زبان خارجی در مدارس

سال‌هاست که تنها 2زبان خارجی به‌صورت رسمی در مدارس کشور تدریس می‌شوند؛ انگلیسی و عربی، که البته زبان عربی در مقاطع بالاتر و رشته‌هایی ازجمله ریاضی و تجربی از فهرست دروس دانش‌آموزان حذف می‌شود.

هوانیروز؛ بازدارندگی نظامی در کنار خدمت‌رسانی

نشست خبری امیر خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش، به مناسبت سالروز بیعت کارکنان هوانیروز با بنیانگذار انقلاب اسلامی صبح دیروز 17تیرماه با اصحاب رسانه برگزار شد.

بهار نیکو در بازار کار

آزادراه تهران-شمال؛ تجلی اراده‌ها