07
یکشنبه 18 تیر 1402
شماره 8823
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وانگ ون‌بین، سخنگوی وزارت خارجه چین: ما متوجه بیانیه مشترک صادر‌شده از سوی انگلیس، فرانسه و آلمان-علیه ایران- شدیم.
فرستاده ویژه بین‌المللی برای گفت‌وگو با دبیرکل حزب‌الله لبنان درخصوص عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از کفرشوبا و الغجر، عازم لبنان می‌شود.
مقامات فرانسوی به بهانه اخلال در نظم عمومی، با برگزاری مراسم راهپیمایی سالانه به مناسبت بزرگداشت یک سیاهپوست که وی نیز در سال۲۰۱۶ قربانی خشونت پلیس این کشور شده بود، مخالفت کردند.
«فیلیپ گیرالدی» مقام سابق سازمان سیا اعلام استفاده از بمب‌های خوشه‌ای را معادل ارتکاب جنایت جنگی دانسته.

سندرم تروریست‌پروری

غرب، ایران را به حمایت تسلیحاتی از بازیگران غیردولتی منطقه متهم می‌کند اما نقش خود را در تأسیس و حمایت از گروه‌های تروریستی فراموش کرده است
گزارش1
نشست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی قطعنامه 2231 که در واقع همان قطعنامه مربوط به توافق هسته‌ای 2015 است، پنجشنبه هفته گذشته بدون نتیجه خاصی به پایان رسید.
ناامیدی صهیونیست‌ها از تامین امنیت خود

ناامیدی صهیونیست‌ها از تامین امنیت خود

ساکنان شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری از بی‌عملی و ناکارآمدی مقامات رژیم اشغالگر در تامین امنیت ساکنان این شهرک‌ها ناامید شده‌اند.
راه‌اندازی کارزار رد صلاحیت ترامپ در انتخابات
راه‌اندازی کارزار رد صلاحیت ترامپ در انتخابات
2سازمان حقوق مدنی در آمریکا اعلام کرده‌اند که در حال راه‌اندازی کارزاری برای ردصلاحیت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال۲۰۲۴ به‌دلیل رهبری شورش ۶ژانویه هستند.
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
«یک قرص نان» اغلب در دسترس‌ترین و معمولی‌ترین وعده غذایی است. با این حال اگر شما در انگلیس زندگی کنید برای تهیه همین غذای ساده باید 28درصد بیشتر از سال گذشته پول بپردازید.