• چهار شنبه 7 تیر 1402
  • الأرْبِعَاء 9 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jun 28

خیز ایران برای منظومه‌های ماهواره‌ای

ایران قصد دارد با توسعه منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی قدم‌های بلندتری برای توسعه فضایی و دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای بردارد
دی‌ماه سال گذشته، برای نخستین‌بار سازمان فضایی ایران از اجرای پروژه منظومه‌های ماهواره‌ای ایران خبر داد. یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های این پروژه که «شهید سلیمانی» نام گرفته است،

نسخه جدید برای اداره کشور

رئیس، مسئولان و جمعی از کارکنان قوه قضاییه صبح دیروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام‌معظم‌رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دراین دیدار که در آستانه سالگرد حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰ و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲نفر از اصحاب امام ره در بمب‌گذاری منافقین صورت گرفت، دکتر بهشتی را دارای رتبه عالی علمی حوزوی، بسیار پرکار، مصداق بارز نظم، مبتکر، پرحوصله برای شنیدن حرف‌ها، حتی حرف‌های مخالفان و به‌دور از ریا و تظاهر برشمردند.

نسخه جدید رهبرانقلاب در داوری مسئولان

رهبرانقلاب در دیدار با مسئولان دستگاه قضایی مدل جدیدی برای حکمرانی ارائه فرمودند که البته منحصر به دستگاه قضایی نمی‌شود و منطق آن همه حاکمیت را در بر می‌گیرد.

دروغ بزرگ استعفای شهردار

یک روز وزیری از یک وزارتخانه استعفا می‌دهد، می‌گویند قرار است شهردار تهران تصدی آن وزارتخانه را برعهده گیرد و با شهرداری خداحافظی کند.

کشورهای‌اسلامی آماده نظم جدید جهانی شوند

رهبرمعظم انقلاب به مناسبت کنگره عظیم حج پیامی صادر فرمودند.

رهایی از زندان با 9هزار پابند الکترونیک

استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان طی یک سال اخیر 3برابر افزایش یافته و براساس اعلام سازمان زندان‌ها، با هدف حمایت از زندانیان به‌خصوص مرتکبین جرائم سبک و غیرعمد این آمار در 1402هم روند رو به رشدی خواهد داشت.

احترام به زن در مکتب بهشتی

ظرفیت‌های بی‌نظیر حج