03
چهار شنبه 7 تیر 1402
شماره 8813
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اولین پارک علم و فناوری علوم‌انسانی تأسیس می‌شود

تفاهمنامه دانشگاهیان میان شهرداری تهران و دانشگاه امام صادق ع امضا شد
تفاهمنامه
دیروز نهمین نشست شهردار تهران با نخبگان دانشگاهی در دانشگاه امام صادق ع برگزار و تفاهمنامه تأمین مسکن دانشگاهیان میان شهرداری تهران و دانشگاه امام صادق ع امضا شد.
ویژه
مجید آرون، معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین کنترل و ارزیابی وضعیت پمپ‌های تخلیه آب، کف‌کش و لجن‌کش موجود در پایگاه‌های مدیریت بحران مناطق، با مشارکت نیروهای عملیاتی دوام مناطق در 22نقطه شهر تهران خبر داد.
در خیابان قزوین نزدیک به ۵/۲هکتار از زمین ها به انبارها تعلق داشت که با تغییر کاربری این پهنه‌ها به مسکونی و تجاری، مردم می‌توانند این محدوده‌ را مورد ساخت‌وساز قرار دهند.
اصل ماجرا
یک روز وزیری از یک وزارتخانه استعفا می‌دهد، می‌گویند قرار است شهردار تهران تصدی آن وزارتخانه را برعهده گیرد و با شهرداری خداحافظی کند.

زورگیری 30هزار تومانی در روز روشن!

چرا با فروشندگان پارک حاشیه‌ای به مردم برخورد نمی‌شود؟
گزارش
معضل جای پارک در شهر تهران فقط به کمبود و نبود فضای پارک خودرو در معابر محدود نمی‌شود، اگر گذرتان به خیابان‌های شلوغ در اطراف مراکز تجاری و تفریحی شهر افتاده باشد، حتما با افرادی برخورد کرده‌اید که به‌صورت اکیپی و تیمی اقدام به ایستادن و اشغال حاشیه خیابان و فروش جای پارک می‌کنند.
دو راهی ورود اتوبوس‌ها به تهران

دو راهی ورود اتوبوس‌ها به تهران

رئیس شورای شهر تهران: خودروسازان داخلی به وعده خود در تأمین 4هزار دستگاه اتوبوس عمل نکردند
برای چندمین‌بار موضوع واردات اتوبوس‌های کارکرده در صحن شورا مطرح شد و مهدی چمران، رئیس پارلمان شهری در جمع خبرنگاران تأکید کرد: «تلاش ما استفاده از اتوبوس‌های داخلی است .
عرضه دام زنده در عید قربان
در مناطق مختلف شهرداری تهران مراکز عرضه بهداشتی دام برای روز پنجشنبه در نظر گرفته ‌شده است.