02
چهار شنبه 7 تیر 1402
شماره 8813
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ارزیابی مردمی عملکرد وزرا

دریچه
ارزیابی مردمی عملکرد وزرا
ویژه
ایران و قطر با توجه به دیدگاه‌های نزدیک، ظرفیت‌های خوبی برای گسترش همکاری‌های دوجانبه‌، منطقه‌ای و بین‌المللی با یکدیگر دارند.
حجت‌الاسلام علی نوری، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اعلام اینکه نماز عید قربان روز هشتم تیر در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: نماز عید قربان در پایتخت هم در دانشگاه تهران به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی اقامه می‌شود
حج
رهبرمعظم انقلاب به مناسبت کنگره عظیم حج پیامی صادر فرمودند.

نسخه جدید برای اداره کشور

ملاک اصلی باید خروجی کارها باشد ، نه آمارها
رهبری
رئیس، مسئولان و جمعی از کارکنان قوه قضاییه صبح دیروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام‌معظم‌رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دراین دیدار که در آستانه سالگرد حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰ و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲نفر از اصحاب امام ره در بمب‌گذاری منافقین صورت گرفت، دکتر بهشتی را دارای رتبه عالی علمی حوزوی، بسیار پرکار، مصداق بارز نظم، مبتکر، پرحوصله برای شنیدن حرف‌ها، حتی حرف‌های مخالفان و به‌دور از ریا و تظاهر برشمردند.

گسترش همکاری‌ امنیتی ایران و قطر

در جریان دیدار معاون امنیتی 0 انتظامی وزیر کشور ایران با همتای قطری‌اش، دوطرف به توافق‌هایی دست یافتند.
«انتخابات تناسبی» دوباره به مجمع رفت
در نشست‌علنی دیروز مجلس، نمایندگان در جریان رسیدگی به ایرادهای شورای‌نگهبان به اصلاح موادی از قانون انتخابات، بر مصوبه قبلی خود، درباره بند «برگزاری انتخابات مجلس به‌صورت تناسبی در تهران» اصرار کردند تا این بند از قانون انتخابات مجلس برای دومین بار، به مجمع تشخیص مصلحت‌نظام ارجاع شود.