• دو شنبه 22 خرداد 1402
  • الإثْنَيْن 23 ذی القعده 1444
  • 2023 Jun 12

سقوط دلار ادامه دارد؟

نرخ دلار در 2هفته 9درصد کاهش یافت
روند نزولی دلار دیروز هم ادامه یافت و قیمت هر دلار آمریکا با 3درصد نزول بعد از 120روز بار دیگر به کانال 47هزار تومان بازگشت. افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد‌یک توافق سیاسی موجب شده شتاب نزول بیشتر دلار ‌ شود.
رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشمندان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای تصریح کردند

هسته‌ای؛ در خدمت مردم

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز یکشنبه پس ‌از بازدید 1/5ساعته از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای در عرصه‌های کشاورزی، پزشکی و سلامت، صنعت، محیط‌ زیست، آب و ساخت نیروگاه، درجمع شماری از دانشمندان افتخارآفرین، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای، این صنعت را کلید پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف خواندند.

اتمام حجت رهبر انقلاب با منتقدان صنعت هسته‌ای

رهبر انقلاب در دیدار روز یکشنبه خود با دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور به نکات بسیار مهمی درباره این صنعت اشاره کردند. شایسته است این رهنمودها همواره چراغ راه مسئولان سیاست خارجی و دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی باشد.

سکوت اجباری؛ سرنوشت حرف بی‌حساب

ماجرای دروغ شاسی‌بلند احمد علیرضا بیگی با اعلام رسمی ممنوع‌النطق‌شدن او مطابق مصوبه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان وارد فاز جدیدی شد.

دود ترک فعل در چشم تهرانی ها

یکی از بزرگ‌ترین عقب‌ماندگی‌های تهران از برنامه‌های زیرساختی، در حوزه برنامه‌های کاهش آلودگی‌ هواست. در این موضوع با 23نهاد مسئول، گاه تا آنجا ترک فعل وجود داشته که پاییز سال گذشته، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست اعلام کرده که فقط 2نهاد طی سنوات گذشته به وظایف خود عمل کرده‌اند.

جمع‌آوری 2 تُن داروی دورریز در 2 هفته

اولین پویش «زباله دارو نیست» سال گذشته از 15 اسفند 1401تا پایان سال در تهران اجرا شد.

نگرانی صهیونیست‌ها از ذخایر لیتیوم ایران

روایت جهادی ها

غریبه‌های مهربان در معمولان