08
دو شنبه 22 خرداد 1402
شماره 8797
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آنها فقط گوسفند نیستند

زندگی خوب
از اول دوباره شروع به چیدن مهره‌ها می‌کنید. جمله‌ها، موقعیت‌ها، چهره‌ها، صداها و... را بارها پس و پیش می‌کنید تا بتوانید به آنچه شما را آزار داده غلبه کنید.
ویژه
خدمت فقط این نیست که از نیازمندان دستگیری و کمک کنیم برای حل یک مشکل مالی یا... ، حفظ هویت و تاریخ هم یک نوع خدمت است که اتفاقاً خیلی خاص و ماندگار است.
خیلی پیش می‌آید که وقتی خانه را تمیز می‌کنیم، چیزهایی پیدا می‌کنیم که باعث شعف ما می‌شود.
حالا که حرف از محیط‌زیست شد، بگذارید این خبر خوب را هم بدهیم که در ایستگاه تربیت مدرس متروی تهران، یک خانه محیط‌زیست برای ارتباط مردمی مسافران مترو و مسئولان محیط‌زیست افتتاح شده است.
هر روز، اخبار زیادی از انقراض گونه‌های جانوری در گوشه‌گوشه دنیا، باعث تلخکامی ما می‌شود اما همه خبرها، همیشه تلخ نیستند. نجات تقریبا معجزه‌آسای یک گونه جانوری در مکزیک، باعث تعجب دانشمندان و البته شادی مردم در این کشور شده است.

اول آخر

زندگی در ارتفاعات جنگل‌های هیرکانی
همزیستی موش‌ها و آدم‌ها؟

همزیستی موش‌ها و آدم‌ها؟

همزیستی موش‌ها و آدم‌ها، داستانی به درازای شهرنشینی دارد. هر جا که آدم‌ها ساکن بوده‌اند، موش‌ها هم همسایه‌های ناخوشایندی بوده‌اند. موش‌ها و آدم‌ها، همیشه با وجود خصومت فراوان، در کنار هم زیسته‌اند.
غش کردن گارد احترام
غش کردن گارد احترام
سریال غش‌کردن اعضای گارد احترام سلطنتی در انگلیس، به تمرین‌های آنها هم رسیده و غش‌کردن 3 نفر از اعضای آن، در تمرین برای تولد شاه انگلیس، خبرساز شده است. گارد سلطنتی انگلیس، خود را برای مراسم تولد شاه این کشور آماده می‌کنند.
حرف از فلسفه که به میان می‌آید خیلی از ما یاد هگل، ارسطو و سقراط و از این قبیل اسامی می‌افتیم که اغلب هم نمی‌شناسیم‌شان و معمولا هم چیزی در چنته نداریم که بخواهیم کمی راجع به فلسفه حرف بزنیم یا اظهارنظر کنیم.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
همانطور که می‌دانید سامانه‌های بارشی در اقصی نقاط کشور فعال شده .
جوامع مرفه امروزی درگیر بلای چاقی هستند که به سرعت دارد به کشورهای در حال رشد هم سرایت می‌کند.
درست وقتی که ما غرق در روزمرگی‌ها هستیم و سرمان گرم کار خودمان است، در روزهایی که هفته جهانی محیط‌زیست را می‌گذرانیم، یک جمع مردمی طرفدار محیط‌زیست به جای اظهارنظرهای روشنفکرانه و ناامید‌کننده درخصوص مشکلات زیست‌محیطی، از کار و زندگی‌شان زده‌اند.