05
دو شنبه 22 خرداد 1402
شماره 8797
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پلمب پاساژ ناایمن «داد» در خیابان ولیعصر عج

درشهر
شهردار منطقه۱۱ از پلمب ساختمان تجاری ناایمن و پرخطر «داد» خبر داد.
ویژه
دیروز تصاویر و خبر‌هایی درباره خرابی و غیرفعال بودن یکی از پله‌های برقی ایستگاه تجریش در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شد که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع به بحث اورهال اساسی پله‌های برقی مربوط می‌شود.
گزارش
شوش محله قدیمی پایتخت این روزها به یکی از کلونی‌های اصلی آسیب اجتماعی تبدیل شده و به‌گفته ناصر امانی، عضو شورای شهربرای کشورهای همسایه هم شناخته‌شده‌ است.

اجاره کاتالیست‌ برای معاینه فنی

گزارش
دست‌کم 7سال از آغاز معضل کاتالیست‌های اجاره‌ای در تهران می‌گذرد اما هنوز بازار سودجویی در این زمینه مشتریان خود را دارد و کسی برای مقابله با این معضل آستین بالا نمی‌زند.

سفر مدیران شهری به بروکسل

علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای شرکت در مجمع عمومی متروپلیس صبح دیروز راهی بروکسل، پایتخت بلژیک شد.
نقل‌قول‌خبر/ حل مشکل ساکنان فرحزاد
مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورا: یکی از مسائل و مشکلات ساکنان روددره فرحزاد، نداشتن سند است که این موضوع به‌دست ستاد اجرایی فرمان امام حل خواهد شد.
PDF شهر
کوتاه شهر
سید‌مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: «تعریف و تهیه طرح بازآفرینی محله الگو برای ۱۳هکتار، اخذ مجوز کمیسیون ماده۵، اخذ مجوز انتشار اوراق مشارکت شروع عملیات اجرایی 4پروژه خدماتی شامل زائرسرا، مهد‌کودک، مرکز توانمندسازی بانوان و مجموعه تجاری باباخان و... اهم کارهایی هستند که در دستور کار مدیریت شهر قرار گرفته‌اند.»