• دو شنبه 8 خرداد 1402
  • الإثْنَيْن 9 ذی القعده 1444
  • 2023 May 29

پیام سفر سلطان

سفر هیثم بن‌طارق آل‌سعید به تهران با چند دستورکار مهم دنبال می شود
سلطان عمان عصر دیروز در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد مورد استقبال رسمی رئیس‌جمهور ایران قرار گرفت و دوطرف درجریان گفت‌وگوهای انجام‌شده، راهکارهای گسترش روزافزون همکاری‌های دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

گوشمالی غیررسمی‌ها

خورشید چند روزی است در مرزهای شرقی از فضایی پرگردوغبار طلوع می‌کند. مرزهایی که 166سال پیش یعنی در سال 1236خورشیدی با دسیسه‌های انگلیس‌ دستخوش تغییر و تحول شد. حال مدتی است که میدان ترک‌تازی طالبان افغانستان شده است.

طالبان؛ بازیگر نیابتی

تنش‌های اخیر مرزی با طالبان از یک‌سو به‌دلیل ماهیت این گروه و بی‌توجهی طالبان به قوانین مرزی و همچنین به‌دلیل شیطنت‌های داخلی درون طالبان است و از سوی دیگر، برخی بازیگران بین‌المللی ازجمله آمریکا و انگلیس خواستار تنش نظامی میان ایران و طالبان هستند.

جشن میلاد امام رضا ع در میدان خراسان

امروز در راستای جشن میلاد امام هشتم ع گردهمایی بزرگ امام رضایی‌ها در میدان خراسان برگزار می‌شود.

حال دارو فعلاً خوب است

بازار دارو با وجود مطرح‌شدن اخبار متعدد از کمبودها، در وضعیت بحرانی نیست، هر‌چند که به تأکید خود مسئولان سازمان غذا و دارو هنوز به وضعیت پایداری هم نرسیده، اما شرایط نسبت به 5 ، 6‌ ماه گذشته مناسب‌تر است.

اردوغان رئیس‌جمهور ماند

دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در ترکیه در شرایطی برگزار شد که گمانه‌زنی‌ها از بر بادرفتن رویای احزاب اپوزیسیون برای پایان دادن به 2دهه زمامداری رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور 69ساله فعلی این کشور، حکایت داشت.

آشنایی با قطار ملی

تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری در 23 استان