• چهار شنبه 27 اردیبهشت 1402
  • الأرْبِعَاء 26 شوال 1444
  • 2023 May 17

140 اقدام برای تابستان بدون خاموشی

رشد مصرف برق در تابستان امسال درصورت همراهی‌نکردن مردم، دردسرساز می شود
رشد مصرف برق در تابستان امسال درصورت همراهی نکردن مردم ممکن است دردسرساز شود.

نجات روزانه 30 کودک از سقط

2سال پیش حوالی همین روزها 30اردیبهشت بود که گروهی از متخصصان و کارشناسان علوم پزشکی شهر مشهد در جریان آمار تکان‌دهنده سقط جنین سالم و مشروع قرار گرفتند و تصمیم گرفتند اقدامی برای ‌کاهش این آمار انجام دهند.

نفس؛ اقدام فرهنگی - حمایتی برای مقابله با سقط جنین

طرح «نفس» چیزی جز اقناع و مهربانی نیست و در حوزه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، از سوی گروه‌های مردمی نفس با هدف نجات فرزندان سقط اجرا می‌شود.

ماجرای تخریب کافه‌های اکباتان چه بود؟

تخریب محوطه بیرونی کافه‌های بازارچه کوثر فاز2 شهرک ‌اکباتان، موضوع بحث این روزهای فضای مجازی است.

دروغ شاسی‌بلند از آغاز تا پایان

«تفهیم اتهام»، «دریافت آخرین دفاعیات» و «صدور قرار تامین کیفری» آخرین اخباری است که ازسوی قوه قضاییه درباره پرونده موسوم به «شاسی‌بلندها» منتشر شده‌است؛ پرونده‌ای که در روزهای اخیر به یکی از اصلی‌ترین موضوع‌های مورد توجه افکارعمومی و رسانه‌ها تبدیل شد، اما اکنون بررسی‌ها نشان‌ می‌دهد مدارک و مستندات متقنی در این‌باره وجود ندارد.

همه ماجرای شاسی‌بلندها

طرح ادعای هدیه گرفتن خودروی شاسی‌بلند ازسوی تعدادی از نمایندگان مجلس در جریان استیضاح آبا‌ن‌ماه1401 وزیر صمت جنجال‌ساز شد.

مشارکت نکردن در انتخابات ترکیه باعث جریمه مالی می‌شود؟

شامگاه یکشنبه 2 ساعت پس از پایان رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در ترکیه، خیابان‌های آنکارا و استانبول مملو از شهروندان حامی اردوغان شد که پیشتازی او را در رقابت با «کمال قلیچدار اوغلو»، نامزد حزب سکولار جمهوری‌خواه خلق جشن گرفتند.

همه‌چیز درباره بیمه زنان خانه‌دار

پشت صحنه شایعه‌های افزایش قیمت